Hej Jesper Tak for dit svar. |
Jesper_nl:Jeg har haft lidt med hollandsk aftale/køberet at gøre og lovgivning er ikke så forskellig fra det vi kender i DK. Dit problem er self at du sidder i DK og sælger er i NL, så det kræver nok lidt held at lykkedes med at gøre en returret gældende uden at bruge alt for meget tid og ressourcer på det.
Er situationen som du beskriver, og endnu bedre at du har på skrift fra enten deres hjemmeside eller chathistorik at produktet er kompatibel med Win10, så er der tale om en mangel (fuldstændig lige som vi kender i DK)
Jeg ville lige give en tilbagemelding på hvad sagen endte ud med.
Jeg fik mine penge igen - da jeg til min fordel havde brugt Mastercard.
Jeg har intet hørt fra den hollandske webshop i sagens sidste forløb.
Nu står jeg så med en printer jeg ikke kan bruge, og i princippet ikke ejer mere, da jeg har fået mine penge tilbage.
Men hvem ejer nu labelprinteren rent juridisk? - jeg eller webshoppen?