Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL KINAIMPORT

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igång med at starte en virksomhed og da jeg skal importerer vare fra Kina har jeg nogle spørgsmål. 

1. Mine vare koster under 80 kr. stykket, og jeg bestiller kun 1 hjem ad gangen. Skal man så betale moms, toldafgift osv. der? 
2. Ville det være at snyde systemet og er der evt. nogle der har helt styr på det? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

1

Du skal opgive at stifte virksomhed - hvis dine ambitioner alene er at købe vare hjem til under 80 kr per stk for at undgå nogle få % told. Det får du aldrig en ordentlig virksomhed ud af.

Der skal indberettes importmoms - som ikke koster noget hvis du er momsregistreret eller betales moms hvis du ikke er - transport koster (også selv om der står gratis for så er det bare med i prisen) - Sats på noget der er mere bæredygtigt end under 80 kr pakker som grundlag for virksomhed

2

Nej det er ikke snyd men hvis told kan se du sender mange pakker - a 80 kr hver - så skal told lægge værdien sammen, da det ellers er bevidst omgåelse, så enkelt pakker med tid mellem er OK, kommer der mange enkelt pakker a 80 kr - så vil der kunne komme samme udgift som vil en stor pakke. Moms er for erhverv fra krone 0 importmoms eller - at betale

------------

Husk importregistrering er pligtig uanset beløb ved erhvervsmæssig import - læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/import-fra-uden-for-eu-helt-kort-basis.html og http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html 

god vind med det - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi importere løbende fra udlandet og vil du købe for kun 80 kr af gangen så får du ikke de bedste priser. Jo større du køber hjem, jo bedre prisr og mere i avance.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)