Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slider nedsatter hastigheden af min shop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

som overskriften siger , så sløvere slideren min shop ned i hastighed på forsiden når den loader.

kan man ændre dette på en eller anden måde, eller skal man anvende en anden slider app

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være, fordi at dine billeder er "for store". Prøv at indsætte billederne i mindre format. Jeg havde samme problem, men det hjalp, da jeg satte mindre billeder ind.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

alle billeder i småt format, de ligger alle under 90KB jeg kan ikke lave dem mindre , synes jeg selv

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil forslå dig at optimere dine billeder simpelt ved form af en resizer som denne: www.webresizer.com/resizer

Hvis du er i tvivl om noget som helst vedr. din webshop, så skal du være velkommen til at booke et gratis møde med mig (Kasper): www.sedia.dk :) Det kan både være fysisk, men også via Skype.

Venlig hilsen,

Kasper J. Knudsen.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kiggede på jeres virksomhed side , jeg kan se det er en Wordpress side

hastighed optimering vil jeg anbefale disse her plug in 

få rocket plug in siden det retter en del fejl på siden det koster lidt penge men er dem alle værd 

sikkerhed Wordfence plug in

mit image plug in favorit er dette her imagify plug in

autoptimize plug in bruger jeg også

ret de fejl denne service siger https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

din kildekode (script + css) fylder næsten 75% af din hjemmeside .. (Total størrelse er 5MB)

du skal start med at fjerne overflødige kode, rens ud i det du ikke har brug for .. så vil du opleve markant hurtigere hastighed. .. 

Derefter skal du kigge på time to first bit, og serverens opsætning .. unoeuro er ikke et supergodt valg.. der findes andre der er bedre.

brug af caching vil ikke hjælpe ret meget da hjemmesiden skal downloades hos brugeren/kunderne .. dvs de skal download 5 MB inden de får lov til at se hjemmesiden .. anden gang de besøger hjemmesiden vil hjemmesiden virke hurtigere da de har lokalt cachet indhold... men nogen kunder er forsvundet og vender aldrig tilbage..

dog har nogen plugins også andre funktionaliter som feks formindske din kildekode ved at feks. forkorte variablenavn, fjerne mellemrum osv (minify).. men hvis det skal gøres ordenligt så skal det gøres det manuelt.

Hvis du skal have professional hjælp, så sæt din opgave i udbud (amino.dk/freelancer) og se om der er en der kan løse det for dig for til en overkommelig pris..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdirekt

Tak for input.

Det med css osv. er de igang med at fixe hos design firmaet. Så skal ikke udbydes.

Hvor tester du min side fylder 5 mb ?, lyder da voldsomt da.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige siges jeg ikke har kikket på din side:

Men hvis det plugin du bruger indlæser kode fra serveren for hvert eneste billede, så opretter du et nyt 'request' og får et nyt respons for hvert eneste billede du skal vise. Denne type implementering bruger mange slider plugins desværre og det koster bare mange resourcer, er langsomt, og er dårlig 'practise'.

Så vær sikker på du bruger en slider hvor alt arbejde udføres på frontend så vil alt gå hurtigere....

*bare et gæt herfra, har som sagt slet ikke taget et kik, men jeg ser tit den slags når amatører bygger sites ved bare at smide alle mulige random piugins sammen*... 

De fysiske filer overvurderes ofte totalt i forhold til kvaliteten (det er det folk har lært at gentage) - men ofte betyder kvaliteten af koden bare meget mere. 
Mange af de her automatiske amatør værktøjer, der skal optimere siderne, har tit også deres egne problemer med i hatten... 

Jeg kan feks sagtens programmere en kode der skalere billedkvaliteten alt efter enheden, net-hastigheden osv. men det betyder ikke PageSpeed værktøjerne nødvendigvis vil måle på de rigtige filer og give et korrekt estimat... Og det endegyldige resultatet fra google er self hvordan siden performer i den virkelige verden. 

Mvh
Dennis O. Madsen

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)