Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide hvordan få jeg hjælp?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej jeg har fanget en super ide som alllerede findes og fungerer optimalt i østeuropa. Jeg vil gerne tage den med til dk. Den kræver ikke vilde investeringer men man kan regne med omkring 300.000 kr i start kapital. Det ville være for stort at starte den alene. Hvordan kan jeg gøre det? Hvordan kan jeg komme videre m min ide? Skal man finde investorer eller? Råd søges

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kunne starte med at dele din ide for at høre, hvad andre synes - andres feedback er guld. Læs evt. mit indlæg om dette her: http://kaspermfriis.dk/kaere-ivaerksaetter-del-din-ide/

Når din ide er delt, og du har modtaget feedback, så vil jeg anbefale dig at starte småt for at se, om der er "proff of concept", altså; holder ideen vand? Kør en testperiode i et afgrænset område, hvorefter du ser, om folk er villige til at hoppe med på din ide og se, om der er et generelt behov.

Det kan være, du finder ud af, at du slet ikke har brug for den startkapital, hvis du starter småt. Mange, der starter småt ud, kan have den positive effekt, at de er mere eller mindre selvfinansierende.

Held og lykke med ideen :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Det er svært at dele ideen, da den er nem at stjæle og den er god da andre lande bruger den.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En idé er intet værd, hårdt arbejde er den eneste vej frem.
Du kan enten holde ideen for dig selv, og starte virksomheden uden nogen gode råd, også når du har startet den, vil andre kopiere Alligevel.
Eller du kan skrive omkring din ide, her kan du få nogle gode råd, som gør det nemmere for dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)