Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler ideer til hvordan jeg skal promover gode invisteringer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har igennem længere tid testet investeringsmuligheder på nette, det har været en lidt dyr omgang i investeringer der viste sig at være scam Surprise.

Men har nu fundet 2 ting som jeg stoler 100% på, jeg vil primært fokuser på den ene. Et spansk investeringsfirma (mindste indskud er 90€ hvor man får op til 16% pr måneden) der har et affiliat program der sparker røv ;O).

Men jeg har aldrig prøvet at markedsføre noget før, derfor har jeg brug for hjælp / ideer til det.

Hvis i har nogle hints eller konkrete forslag i ønsker at dele, vil jeg sætte stor pris på det Smile.

På forhånd tak

Kasper

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

16% om måneden? LOL :-)

16% om måneden giver 1,16 opløftet i 12 (måneder) = 5,93.

Så har man en mill. og får denne her spanske forvalter til at investere dem for sig, så har man næsten 6 millioner året efter.

Disse 6 millioner bliver til 36 millioner året efter.

3. år = 216 mill

4. år = 1,296 mia

5. år = 7,7 mia

Så den her investering du stoler på kan gøre en mill. kr. til 7,7 mia kr. på 5 år. Det bliver meget svært at markedsføre den gang scam, for man kan naturligvis ikke få den forretning af en passiv investering nogen som helst steder.

P.s. Hvis man lod sin million stå i 10 år med den forrentning, ville man have ca. 60.000 mia kr. Vildt at man med en million kan blive rigere end de hundrede rigeste mennesker i verden i dag, og så kun på 10 år.

P.p.s Jeg er ikke verdensmester i matematik, så det kan muligvis være kosmetiske fejl i ovenstående udregning, men den giver stadig et fint billede af hvorfor man ikke kan få seksdoblet sin investering årligt.

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Gid det hang samme på den måde, men der er ingen mulighed for compounding. Man investere i en kategori hvor du for ROI tilbage lidt efter lidt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

helt83:

Hej Thomas

Gid det hang samme på den måde, men der er ingen mulighed for compounding. Man investere i en kategori hvor du for ROI tilbage lidt efter lidt.

Hvordan hænger det så sammen præcis?

1. Man investerer f.eks. 1. mill. kroner 1. August 2016, hvornår får man sine afkast?

2. Hvorfor kan man ikke tage sine afkast og geninvestere?

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at jeg har set det samme men ikke helt sikker. Man hvor legit er det her? Spanien er også hmm?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

TheBanker:

Jeg tror at jeg har set det samme men ikke helt sikker. Man hvor legit er det her?

At dømme ud fra det månedlige afkast er det et scam, men lad os se om trådstarter kan opklare hvordan det præcis fungerer.

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køre stadig i test, og er bare i gang med brainstorming. Der er absolut intet der er sikkert. Men ud fra de ting jeg har prøvet ser det her meget lovende ud. Men jeg har absolut ikke tænkt mig at promover noget endnu. Jeg tænker 1/2 år frem lige nu. 

Venter til deres bevægelser kan følges på Bloomberg, hvilket snart kommer til at ske. Herefter skal jeg i gang med at promover. Jeg ved jo at vi Danskere af natur er meget mistænksomme for sådan ting som dette, og vil se beviser.

Jeg tænker på noget blog halløj.

mvh

Kasper

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du give lidt bedre forklar på det her? lidt after lidt? hvor meget

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TheBanker

Da dette indlæg ikke er til andet end brainstorm om promovering, og ikke en diskussion om produktet. Så vil jeg hellere sende dig en mail i ny og næ om hvordan det går, du kan kontakte mig på helt83@gmail.com så skal jeg nok løbende opdater dig.

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det. Vi kunne også dele flere andre informationer der og forresten mit Email er wisdom100@outlook.com så ved du at det er fra Thebanker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)