Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

motorcykler skal også serviceres - hvor er de 3 tilbud ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

jeg har brugt 3 tilbud på mine forsikringer og sparet meget (~20%)

Jeg har brugt 3 tilbud på min bil reperation og sparet meget i forhold til bare at snakke med den lokale mekaniker (~30%)

nu har min gamle Honda MC fra 1998 brug for et større service,,, men jeg kan ikke finde nogle 3 tilbud for MC reperation !!

er der nogle der launcher snart et sådant site, ellers er det her en ide nogle kunne tage videre..

God Sommer til alle !

Vh John

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det, du vel egentlig efterspørger, er en service som Autobutler, der blot henvender sig til mc? Jeg ved ikke, om du har prøvet, men det kan være, at Autobutler også formidler reparation af mc, hvor du kan få dine 3 tilbud. :-)
Findes det ikke hos Autobutler, så kunne det vel godt være en ide, der kunne udnyttes? Jeg har ikke styr på de eksakte tal mht. antallet af mc´er i Danmark - men evt. undersøg det... Hvem ved? :-)
Held og lykke med reparationen og evt. ide!

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det var efter at have checket autobutler og generel Google at jeg ikke fandt en 3tilbud for motorcykel rep...

Mener en gang at høre at der er omkring 70000motorrcykler på de danske veje, så der bør da være nogle der kunne spinde lidt mønt på denne niche.

Ikke mig, jeg håber blot en anden vil gøre det så vi kan få lidt mere konkurrence på det marked, og jeg kan få serviceret min MC til den rigtige pris..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

John:

Jeps, det var efter at have checket autobutler og generel Google at jeg ikke fandt en 3tilbud for motorcykel rep...

Mener en gang at høre at der er omkring 70000motorrcykler på de danske veje, så der bør da være nogle der kunne spinde lidt mønt på denne niche.

Ikke mig, jeg håber blot en anden vil gøre det så vi kan få lidt mere konkurrence på det marked, og jeg kan få serviceret min MC til den rigtige pris..

Det kan sagtens være, at det er en god ide.

Hvad med du laver et opslag på Amino, hvor du fortæller om din ide? Måske vil nogle tage ideen og lave en portal, hvor du kan få dine tilbud, som du ønsker? :-)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget få af de indhent 3 tilbud sider der allerede eksisterer der kan løbe rundt i dag. Selv autobutler kører med røde tal. Så med kun 70.000 mc på danske veje, tror jeg det bliver meget svært at løbe igang.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Det er meget få af de indhent 3 tilbud sider der allerede eksisterer der kan løbe rundt i dag. Selv autobutler kører med røde tal. Så med kun 70.000 mc på danske veje, tror jeg det bliver meget svært at løbe igang.

Ja, Autobutler kører med røde tal, men de er lige blevet solgt for 233.000.000,-. Det er ikke altid de nuværende resultater, der afgør, om en virksomhed er succesfuld. :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)