Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe i DK - gebyrer, erfaringer osv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg vil gerne have min webshop til at køre gennem stripe, og har derfor siddet og læst om det. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan det helt præcist foregår. Så vidt jeg ved, tager de betaling i form af gebyrer på hver transaktion osv. Men kommer hver overførsel til at ske gennem USA, så jeg skal betale gebyrer i min egen bank for veksling osv? Jeg kan se, at nogle herinde har skrevet, at Nordea (min bank) tager 50 kroner i gebyr pr overførsel fra Stripe, og så giver det jo ingen mening for mig, at bruge det. Mange opslag er dog af lidt ældre dato, så jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvad andre har af erfaringer med Stripe (og gebyrer i banken) på nuværende tidspunkt. Kan det betale sig at bruge det, eller er der andre og bedre muligheder? (Det skal lige siges, at det er filer, som skal sælges og jeg regner ikke med stor indkomst herigennem ;) )

På forhånd tak 

Dbh Mette

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at Stripe tager sig betalt med et gebyr pr. transaktion/handel https://stripe.com/dk/pricing

Om Nordea tager 50kr. pr. udbetaling ved jeg ikke. Du kan jo vælge at få dem udbetalt i danske kroner, så skulle jeg ikke mene de tager et gebyr. De tager et gebyr på omkring 10 kr. når jeg trækker ud fra et udenlandsk affiliatebureau i Euro.

Men om de så gør det, så skal du jo bare vælge at trække penge ud en gang om måneden og ikke hver gang der er en handel :)

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bliver fratrukket et gebyr hos Stripe på transaktionen, men betaler intet for modtagelsen i banken (har kun omsætning i DKK). Vores bankkonto er i Danske Bank.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

udenlanske bankoverførsler koster som regel penge at modtage, men så kan du sætte så du kun modtager een gang per måned eller måske endda hver 3. hvis omsætningen er lav.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)