Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af faktura fra Pakistan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har brug for jeres hjælp til bogføring, som så mange andre bruger jeg Dinero.

Jeg er ved at købe noget grafisk arbejde fra en fyr i Pakistan. Fakturaen lyder på 150$ - Til dette har jeg flg. spørgsmål.

1. Hvordan ved jeg hvor mange penge jeg skal overføre når det er 150$? Normalt når jeg handler udenlands, så trækker den jo automatisk pengene fra mit kort, hvorefter jeg kan bogføre det eksakte beløb.
2. Hvordan bogføres det efterflg. i Dinero :-)?

Jeg har vedhæftet den invoice jeg har modtaget (Har lige dækket de personfølsomme oplysninger). Er den legit? Og kan jeg bruge den i mit regnskab?

Jeg håber i kan hjælpe :-).

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I din netbank indtastet du beløbet i $. Du betaler så kursen, der er på $ den da de trækkes. Husk at få alle oplysninger på overførsel ellers kan det koste ekstra for banken skal rette til. Jeg kender ikke Dinero, men der garanteret en anden der kan hjælpe dig med dette.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være momsreg for at købe ydelser uden for EU som virksomhed

Er du det så tager du USD beløbet - enten helt korrekt som kursen på dagen - og siden laver du kursregulering til den aktuelle - eller med sådan et beløb - tager du bare det beløb du ser i DKK i netbank og bogfører på konto for Ydelseskøb verden - modpost bank (kommer automatisk mener jeg)

Dermed får du korrekt bogføring af importmoms - som så ikke koster noget men skal angives korrekt

Er der et gebyr på tager du det på konto for gebyr uden moms - og igen er bank modpost

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)