Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 årige med erfaring søger job.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
Matias her.


Jeg har siden 14 års alderen haft forskellige slags jobs , da jeg var helt lille prøvede jeg de sædvanlige jobs af som fakta,netto,superbrugsen mm.
Senere hen begyndte jeg at bevæge mig længere ind i iværksætter verden, og startede mit eget webbureau, jeg har lidt erfaringer med det grafiske - Ellers havde mine partnere godt styr på alt andet.

Jeg har før siddet i kundeservice, og det sidste jeg havde fortaget mig var at køre niche-webshops og affiliate marketing, men ingen af mine projekter har rigtig lykkes.
Min daværende arbejde på et hotel har jeg lige sagt op, da jeg boede 2 timer væk fra jobbet. Og det var lige i overkanten da jeg også går i Gym.

Derfor rækker jeg ud her, til jer Aminoer og søger efter alt slags arbejde (job) i nordsjælland, jeg er åbent for det meste så længe der er nogen søde og rare mennesker med en gejst.

Jeg bliver jo 18 om 4 måneder, og så skal der penge på bordet til kørekort og andet. Så jeg håber at jeg får fundet noget, så jeg kan få arbejdet røven ud af bukserne!

Håber der er nogen derude der har en åben plads til mig, jeg ved godt at det hele her er meget kort skrevet.
Det håber jeg kan gøre op for når vi når lidt længere ind i processen.

Hav en fantastisk dag 
Mvh Matias!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)