Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et system som kan dette ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har brug for et system, som skal kunne følgende

*bruger login

* skal kunne kunne integreres med alle de kendte mailsystemer

... lad mig prøve at forklare.

Kunde x er oprettede i systemet og skal kunne følge med i mailkorrespondancer mellem indehaver af systemet og andre.

Når indehaver af systemet, sender en mail, som har relevans for kunde x. Skal man kunne "tagge" kunden, eller lign. så mailkorrespondancerne kommer ind på kunde x's bruger, hvor han så har et overblik over alle de forskellige korrespondancer, som der har været.

Håber det giver den mindste mening for jer, som læser det.. 



nogen der kender til et system, som kan dette?

Eller skal jeg igang med at finde en god programmør ?

// Frederik

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske bruge et system som "Jira" til at lave 'sager' og dernæst holde styr på mails m.v. Hvor godt det interface med alm mailprogrammer ved jeg dog ikke.

Men er det ikke 'bare' en CC/BCC funktion du forespørger?

Altså, kunde X har en mail addresse - denne kan indehaveren af systemet CC/BCC kunden således kunde X er med i mail correspondencen?

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for svar!

Jo helt basalt set er det jo bare en CC/BCC.

Men se fx. på et advokatfirma, her kan en kunde hurtigt komme til at være i mange år, da mange sager kan tage meget lang tid.

Her vil der fra advokaten side, blive skrevet en masse mails, til forskellige parter i sagen.

Det jeg så gerne ville have systemet til at kunne, er at når advokaten skriver en mail til en part i sagen. For kunden en mail på hans alm. mail "Du har en ny mail hos Advokat xx"

Når man kommer ind i systemet vil der så være en lister over de parter, der er i sagen

* Forsikring xx

* forsikring YY

* Osv

* Osv

Her kan han så overskueligt se, hvad der sker i sagen, evt. hvor advokaten har sat s.u. til osv.

Giver det lidt mere mening ? 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep - det giver god mening.

Det er nok nærmere et opgavestyringsprogram du er ude hefter.

Her har jeg selv en del erfaring med JIRA som typisk bruges i udviklings-sammenhæng, altså holde styr på udviklings opgaver: https://www.atlassian.com/software/jira

Her opretter man en SAG som kan leve i flere år. På sagen kan man tilføje information, kommentarer, billeder, m.v. og man kan sætte watchers op: personer der får en notifikation pr. mail når der kommer ændringer til sagen. Systemet er meget fleksibel.

Jeg kender også til folk der bruger den til at holde styr på support sager. Den giver automatisk en mail når der er ændringer til en sag. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)