Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke oprette CVR nr. // Virk virker ikke // Hvad gør jeg med min kontrakt?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i en uge forsøgt, at oprette et CVR nr. på Virk, men deres betalingsmodul er nede?!
Jeg står og skal have en kontrakt på plads med en freelancer, hvordan kan jeg få den underskrevet uden at hæfte selv( med cpr nr.) og uden CVR nr.?

Håber nogen har en god løsning :-))

På forhånd tak!

Tilmeldt 12. Jul 15
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må nok hellere kontakte Skat og få det på plads der.
:-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser kører det med betaling men systemet er lukket mellem 17 og 8:30 næste morgen frem til 5/8.

Du kan ikke som sådan friskrive dig personligt ansvar - og du kan som også risikere, hvis freelanceren ikke betaler sin skat, og skat mener det faktisk burde være alm lønmodtager, at du hænger på personens skat - I alle fald skal du jo indberette det hvis det er en person du som CVR betaler

Ved selskab (som jo er eneste der beskytter mod personlig hæftelse) - husk så skal det være omfattet af lovpligtig arbejdsskade (dig selv altid uanset løn eller omsætning) - husk omkostning evt til erhvervskonto i banken - få det på plads inden du stifter helst - husk evt omk. til årsrapport til styrelsen + selskabsselvangivelse

se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2015/09/hvadkosterfirma.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er problemer med deres betalingssystem, så det ikke har været muligt bestille cvr, ændringer m.m. indtil i morges kl. 8.30.

Som nødløsning virker systemet på hverdage mellem 8.30 og 17.00 indtil fejlen er rettet.

Jeg har gennemført en bestilling i dag og da virkede det.Smile

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)