Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med erfaring indenfor online b2b kundetilgang søges til en ny online markedsføringsplatform!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg har i starten af året åbnet en online platform hvor man som behandler/psykolog/coach kan blive markedsført i bytte for at betale et abonnement. Man bliver markedsført via artikler samt en "find behandler" søgning og man kan ligeledes poste sine events hvis man afholder noget der er relevant. Generelt fungerer sitet som et online mødested for folk med stress, angst eller depression da dette marked er stort og stadig er rigtig stigende i størrelse. Man kan så som behandler blive markedsført på dette online mødested også.

Sitet har været live siden februar og er bygget i samarbejde med et bureau i Wordpress.

Jeg har før gået med salgstanker omkring virksomheden, men har nu besluttet mig for at finde en partner som gerne vil "løbe med stafetten" og som mener at denne har energien og kompetencerne til at få virksomheden til at blive en succes.

Jeg kommer selv til at være med over projektet på sparrings niveau da jeg har et andet arbejdet ved siden af der tager det meste af min tid.

Tjansen er i starten udelukkende belønnet med andele i virksomheden (som er betalt for udviklingsmæssigt), og når omsætningen er til det så kan der komme løn. Den første længere periode må der dog regnes med at der ikke er omsætning til at kunne betale løn, så man skal syntes at det er en spændende udfordring at forsøge at få succes med en online virksomhed, hvor man sideløbende har andre måder at kunne betale sine regninger.

Send mig meget gerne en mail hvis du mener at du har kompetencerne til at få platformen til at blive en succes. De primære opgaver bliver konverterings optimering af behandlernes signups page når de besøger sitet, dvs finde den rette løsning så disse tilmelder dig abonnements ordningen. Det er en klar fordel hvis du har erfaring med at få kunder online (b2b) samt optimering af online onboardingprocesser.

Derudover skal nøden knækkes mht hvilken slags salg (facebook ads, google, TM, egne opkald eller lign) som virker bedst med et minimalt budget, i behandler verdenen.

Med det rette team er jeg overbevist om at online mødestedet kan blive en stor succes, men kræver selvfølgelig hårdt arbejde.


Skriv for flere info:).

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)