Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet foreslået at starte et firma, men jeg er usikker - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har lavet en web applikation der på en simpel måde gør det nemt for webshopejere at få feedback og dermed måle på noget kundeloyalitet.

Jeg har et par få store "kunder" (i anførslestegn fordi det pt. ikke koster noget at bruge) som er rigtig glade for at bruge det.

Gennem lidt løs snak, med nogle bekendte i mit netværk, har jeg fået fortalt om mit projekt og der er i den forbindelse to personer som nu gerne vil starte en virksomhed med mig.

Jeg som den der udvikler produktet, en som sælger det og den tredie som besidder nogle kompetencer som jeg ved kan bruges til at videreudvikle produktet.

Problemet for mig er at jeg ikke har nogen erfaring med at starte virksomhed og jeg ved derfor ikke hvad jeg potentielt kan gå ind til.

Vi skal mødes sidst på ugen for at snakke nærmere; det eneste spørgsmål der er kommet op er hvad mine tanker er omkring ejerskab. Allerede der er jeg stået af, for jeg ved ikke hvilke konsekvenser det vil have at sige at det er mig eller en af de to andre der ejer det.

Hvad skal jeg være opmærksom på her? Hvad skal jeg sætte mig ind i for at være klar til mødet? Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)