Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af sokker/t-shirts/underbukser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Med en frygt for at blive trampet ned på efter en forholdsvis let research i gamle lignende tråde, tager vi alligevel chancen med en ny tråd. Mest for at gøre opmærksom på os, hvad vi søger, og ikke mindst for at finde ud af hvem der kan hjælpe os videre.

Dette er hvad vi søger i en eller flere leverandøre.

*  Almindelige sorte sokker

*  Almindelige sorte underbukser

*  Almindelige t-shirts i primære farver (hvid, sort, blå, gul, rød, etc.)

Det er hovedsageligt herretøj vi er på jagt efter.

Vi har som sådan ingen præferencer for hvor i verden tøjet bliver produceret og leveret fra, men vi har selvfølgelig nogle krav til kvaliteten. Samtidig skal prisen være fra de lidt lavere hylder, og vi hører eksempelvis gerne hvis nogle af Jer har kontakter eller endda bor i eksempelvis Kina. I skal være mere end velkomne til at sende en e-mail til os på andersen_rasmus@live.dk med nyttige informationer eller tilbud. Vi håber at høre fra Jer derude :-)

Venlige hilsner

Rasmus Andersen // andersen_rasmus@live.dk

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. 

Først, har du designs (evt proto) på items? 

Du skal være opmærksom på de vare grupper du søger i værste tilfælde er 3 forskellige fabrikker. 

Sokker kræver special maskiner hvorfor det som regl er en særskilt fabrik, som så kun laver sokker.

Underbukser, så frem det er tights, er kræver dette også special maskiner og som regl vil dette være en særskilt fabrik. 

T- shirt fabrikker er mere eller mindre lige til, men igen en særskilt fabrik i forhold til tights og sokker. 

Jeg kan muligvis hjælpe dig med t-shirts og sokker produktion fra Madagascar, men det kræver du har en smule volume på ordre.

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Nej, det vi søger er helt standard uden designs eller logo/photos.

Vi er desværre godt med på at vi kan ende med at have produktion fra tre forskellige steder, det er vi indstillet på, men tak for at gøre opmærksom på det :-)

Det lyder meget interessant. Kan jeg få dig til at sende en e-mail med minimum ordre volume på henholdsvisokker og t-shirts.

Venlige hilsner

Rasmus Andersen // andersen_rasmus@live.dk

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus! Det kan jeg klare - kan du lave mig en liste over, hvor mange stk. i ønsker af hver produktkategori, så kan jeg give dig en pris, så må i selv vurdere om i vil handle :-)

Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine,

Det lyder interessant! Alt efter priserne er vi i første omgang ude efter følgende ordrestørrelse:

Sokker -  1000-2000 stk

T-shirts - 500-1000 stk

Underbukser - 500-1000 stk

Send mig eventuelt en e-mail :-)

Venlige hilsner

Rasmus // andersen_rasmus@live.dk

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo Rasmus, men det er foretrukket du giver mig dit ønskede styk antal og jeg, baseret her på, leder dig i den rigtige retning - lille moq. og jeg vil anbefale en mindre fabrik Og ved større moq. en større fabrik. Kunden skal passe til produktionen for det er optimalt for begge parter.

Hvis du sender dit oplæg til mig på e-mail :

mikkel@ intet.mu 

og jeg har en fabrik på hånden der kan klare sokker og tee, så frem sokker er simple klassisk model. 

Mvh.

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.urban-classics.dk har et stort udvalg af t-shirt i fornuftig kvalitet til lave priser. Der kommer nye produkter til hver sæson og du kan hente modelbilleder m.m. af alle produkter via ftp.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten, det ser meget lovende ud. Mange tak for linket!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)