Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilfældigt feedback får 100 kr. på Mobilepay

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En ting jeg bed mærke i, var at jeg ved første øjekast på siden ikke kunne gennemskue, hvad I egentlig lavede. Jeg kunne se at I gerne ville skabe tryghed, havde hurtig svartid og geografisk fleksibilitet - men indenfor hvad? Det var først da jeg læste den tredje linie under "hvorfor skal du arbejde med os?", at jeg fik øje på ordet 'webbureauer' og tænkte "aha, det er et webbureau".

Det ses selvfølgelig også under menuen 'ydelser', hvis jeg mouser over denne, eller under 'om os' punktet, men jeg skal foretage mig noget aktivt på jeres side - enten ved at trykke ind på en underside, scrolle ned eller lignende, før jeg faktisk kan se hvilken ydelse det er I leverer og hvad I mere konkret tilbyder. Det tænker jeg måske med fordel kunne tydeliggøres en smule, så man ikke er et sekund i tvivl om, hvad det handler om fra start.

Ellers synes jeg, at siden ser fin og overskuelig ud.

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det første jeg ville gøre, hvis jeg var dig, var at ændre farven på knappen til "Book et gratis møde"? :) Farven virker helt forkert på mig, synes jeg?

Vh,
Erdal

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget et smut på jeres hjemmeside og det her er hvad jeg kom frem til:

- I er ikke konsekvente med jeres knappers luft/padding - Når man kigger på jeres "book et gratis møde", "kontakt os" og en tilfældig knap på en uderside. Så er de alle forskellige (mere en designmæssig ting og de fleste kunder vil nok være ligeglade)

- Banner på forsiden er en smule kedelig - primært den mørkegrå farve

- Mangler referencer/cases

- Lidt mærkeligt i har kontakt med mail og telefon i bunden, men inde på selve kontakt siden er disse ting ikke at finde (ved godt de selvfølgelig også ligger i bunden her)

- Brug svg i stedet for png/jpg med jeres vektorbaserede ikoner/illustrationer - bedre kvalitet og fylder mindre.

- Jeres liniehøjde på teksten i "Hurtig  svartid" og "geografisk fleksibel" er utrolig lille i forhold til alt andet tekst. 

- Når i bruger et billede fra google maps på jeres kontaktside, hvorfor så ikke lave en embed i stedet så man kan bruge den til noget mere som slutbruger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tilføjelse

På en mobil i 320px bredde hopper knappen ned under logoet i headeren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne da godt tænke mig feedback trådstarter nu lagde han ud at han  ville give 100 kroner mobilpay til feedback , spændende at hører hvem der fik dem .

jeg ved ikke om vi har været for hårde fundet for mange ting der kan rettes , det tror jeg dog ikke for man kan jo altid lærer noget nyt  og blive bedre også mig selv lærer hele tiden noget nyt , man lærer hele livet igennem Smile og bliver bedre 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slet ikke fået kigget på særlig meget af den feedback endnu. Men vil kigge på det hurtigst muligt :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jævnfør Trustpilot, er I ikke betalende medlem, og så må I ikke anvende tekster mm fra TP... Og slet ikke uden kreditering osv jævnfør loven.

Det ville jeg få rettet op på, før I får en henvendelse fra dem :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:
Det var først da jeg læste den tredje linie under "hvorfor skal du arbejde med os?", at jeg fik øje på ordet 'webbureauer' og tænkte "aha, det er et webbureau".

Helt enig - og der er mange kunder allerede videre.

Send du bare lidt lommepenge til Amaris :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)