Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Legetoys.dk er til salg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 8420, Knebel
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

legetoys.dk er til salg grundet alder. Navnet blev registreret i efteråret 1997 og det har været i gang uafbrudt siden 1. december 1997. Drømmer du om en legetøjsbutik på nettet, er det her det helt rigtige navn.

Navnet er værdisat til ca. 85.000 kr og jeg modtager gerne tilbud på prisen.

Derudover vil jeg gerne have tilbud på 644, fortrinsvis mindre, sæt Lego fordelt på 104 varenumre og på 234 sæt Playmobil fordelt på 73 varenumre. Playmobilsættene har alle et lille prisklistermærke. Komplette lister kan tilsendes.

Vi har desuden et stor mængde Schleich, spil, puslespil, dukker, Brio, Siku mv.

Vi har desuden adskillige metalreoler til butiksindretning, let brugte, men de fremstår som nye.

Derudover afhændes en Lego en-grosforretning til kunder fortrinsvis i Østen. Årlig omsætning mellem 2 og 3,5 millioner euro. Prisen er 1% af omsætningen de første 3 år. Goodwill er 25.000 kr. Der er ingen andre overdragelsesomkostninger. Den rette person kan forvente en årsindtægt over 1.000.000 kr. Bemærk, at håndteringen kræver en masse plads og at det er fysisk, hårdt arbejde.
Exporthandel er ikke problemfri og jeg står til rådighed med gratis ekspertice for at hjælpe dig med at få succes.

Skriv til legetoys@legetoys.dk hvis noget af ovenstående ahr interesse.

Helge
legetoys.dk

Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helge
Det lyder rigtigt interessant, det kunne vi godt tænke at høre mere om. Du kan skrive eller ringe til os på xtrade@hotmail.com eller 60802005.
Mvh.
Heidi og Zaki

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)