Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo skal man

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlaeg er ikke lige med besoegende.

Folk navigerer sjaeldent til eksempel.dk uden et motiv.
Der er ingen der ved at du har et godt tilbud paa kartofler paa Markvej 31, hvis du ikke fortaeller nogen om det.
At optimere til soegemaskiner er en vej at goere det, men det er mange andre maader nu til dags (f.eks. sociale medier).

(relevant skamloest selvpromovering)
Vi har faktisk et indlaeg i gemmerne (det er skrevet, men formatering, billeder etc. er ikke klar endnu - jeg trykkede faktisk kun Publish grundet denne traad) om specielt det med at blogge/genere trafik uden Google/SEO, saa maaske kan du bruge det til noget.
https://www.webhotelmatch.dk/viden-og-guides/saadan-blogger-du-succesfuldt-uden-google/

Men lidt soegemaskine optimering er "altid" en god ide, specielt hvis du har noget som folk faktisk soeger paa.

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak for hjælpen men forstår overhovedet ikke det der seo noget, 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:

okay mange tak for hjælpen men forstår overhovedet ikke det der seo noget, 

Det gode er at der findes et hav af informationer om emnet på nettet, og der er skrevet gode bøger om SEO også, så det er bare med at komme i gang med at læse, og spørge hvis der er noget af det du læser du er i tvivl om.

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle mene at mange her paa Amino anbefaler "seo lex", saa proev at google det (jeg har ikke selv kendskab til bogen)
Kig ogsaa gerne efter noget deMib har lavet/skrevet. :-)

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

:) ja men har prøvet og skrive så mange indlæg som muligt. men den rammer bare ikke google søge på navnet hvis man kan sige det sådan, så får man jo heller ikke nogle ind på siden ?

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal goere Google "opmaerksom" paa at din hjemmeside eksisterer.
Der er igen mange maader at goere det paa, fx. submit din hjemmeside til Google Search Console eller lav nogle links i form af brugere paa sociale medier eller saagar bare del paa sociale medier (public).
Men du kan laese alt om det i SEO boeger, guides osv. - der er uendeligt meget materiale paa internettet om SEO. :-)

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan gør jeg det. du skriver google seach console hvor finder jeg dette henne 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:
Skal man bruge seo på sin egen hjemmeside

SEO er bare én af flere metoder til at skaffe trafik, og derfor behøver man ikke altid at fokusere på SEO. Nogen gange er der bare for store konkurrenter til at man kan være synlig i søgeresultaterne.

Jeg har fx lavet lidt arbejde for Supell.dk, som sælger Grythyttan havemøbler. Problemer er at det er umuligt for en lille virksomhed at blive synlig på søgeord som "havemøbler", og det er altså det folk søger på. Hvis du står i en lignende situation, er det bedre at blive skarp til Facebook og evt. Google AdWords.

Men til en start, så bør du nok læse lidt om hvad SEO er, og hvilke ranking factors der gør sig gældende. På den måde kan du bedre vurdere om det er noget du skal bruge til din hjemmeside.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)