Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring & know how søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle 

Jeg har for 3 måneder siden, startet mit eget tagfirma.

Da jeg startede, havde jeg de første 3 tagprojekter i ordrebogen.

De er nu ved, at være færdig gjorde.

Derfor søger jeg nu, noget erfaring og know how om, hvor/hvordan jeg bedst finder nye kunder.

Jeg er sikker på mit koncept virker, jeg skal bare ud til de rigtige kunde.

Pt bruger jeg Facebook og Adeords.

Avis annoncer og flyer er og forsøgt.

Er der nogle, som har kendskab til branchen, og derfor ved hvad der skal til??

Bonus info:

Jeg hører til i Århus, og udføre arbejde mest i Østjylland. Men kører gerne efter det.

Mit koncept er, at vi er det personlige firma, hvor mester selv udfører arbejdet, og er TagEksperten med prisgaranti. 

Jeg ved de store tagfirmaer, har meget svært ved, at finde tømrer, der rent faktisk er dygtige til tagarbejde.

Vi laver kvalitetsarbejde MED prisgaranti.

Hvordan fanger jeg bedst/nemmest nye kunder?

Pft

- Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Danskmontage.dk:

Hvordan fanger jeg bedst/nemmest nye kunder?

Hej Michael

Når du skal ud og finde nye kunder - og derfor markedsføre dig - så er det vigtigt, at du kender din målgruppe. Jo skarpere du kan definere din målgruppe, jo nemmere kan du markedsføre dig - og jo mere effektivt! Når du så har defineret din målgruppe, så er det noget med at være der, hvor de er. Du nævner selv avisannoncer, men trykte reklamer er måske lidt outdated idag.... Desuden er det dyrere. Du kan med fordel overveje de sociale medier, hvor du for relativt små penge kan markedsføre dig - hvis du gør det rigtigt. 

Desuden kan du også overveje, om du skal henvende dig til pressen. Det kunne være, at den lokale sprøjte kunne skrive en historie om dig.... Dette kræver, at der er noget unikt ved dig og dit firma; har I åbent i sommerferien? Tjener du bedre end alle andre? Har du mere uddannelse? Tager du en speciel hat på, hver gang du får en kunde? Du forstår pointen - udskil dig fra mængden, for at blive interessant for pressen. 

Derudover vil jeg ønske dig held og lykke med markedsføringen, og jeg håber, at en masse kunder kommer til dig. :-)

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk prøvet at være med til fuldstændigt det samme.

Jeg fik job på et tidspunkt hos en tømrer virksomhed, og lavede bl.a. en beregner på websiden hvor folk kunne regne prisen ud, og hvor vi samtidigt fik kundens kontakt oplysninger.

Jeg sad så og ringede til de folk, og sendte en tømrer ud der var god til at snakke og var troværdig.
Første år fik vi ordrer på 10 mill.

Jeg har iøvrigt lavet samme koncept mange gange til andre, og har et komplet system liggende hvis det skulle være noget for dig :-)

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil sådan et system koste?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Danskmontage.dk:

Pt bruger jeg Facebook og Adeords.

Hvordan er dette sat op? Hvordan targetter du dine mulige kunder? 

Danskmontage.dk:

Vi laver kvalitetsarbejde MED prisgaranti.

Fint nok, men pris er ikke eneste parameter du kan markedsfører dig på. 

Der er en vej til langvarig success.. Når du nu er ekspert i tage - hvorfor så ikke dele din viden ud? 

Via indhold. 

Skab indhold. 

Altså skriv artikler omkring tage, problemer man kan have, løsninger på det etc. 

Lav YouTube videoer hvor du viser hvad man skal holde øje med på gamle tage, og hvornår det er anbefalet / bedst at skifte ens tag ud. 

Ved at du investere i din målgruppe, så bliver du pludseligt ekspert... Og så skal du ikke længere overbevise din målgruppe om at de skal bruge dig, men rettere tror de så meget på dig, at pris ikke længere er det eneste parameter du konkurrere på. 

Go for it.. Der skal bare arbejdes for det!!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en lille snedig en...

Har lige købt to huse og en uge efter jeg havde fået nøglen, dumpede der en badeværelsesflise ind i min postkasse, med tilbud om renovation af bedeværelse osv.
Ved ikke helt hvor han har fået køb/salg oplysningerne fra, men super snedig gjort, da han nu er top of mind og allerede er et hestehoved foran de andre.

De kunder du vel gerne vil have fat i er lige præcis dem der skal have nyt tag eller have renoveret taget og her er huskøber de første at tage fat i.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeg ville starte med at lave meget gennemførte landingpages til din Google AdWords annoncering. Hvis dine kampagner er opsat korrekt, så vil din trafik fra Google AdWords være yderst relevante da folk der kommer herigennem vil har søgt aktivt på din ydelser. 

Generelt oplever jeg at folk indenfor servicesfaget / håndværkere mm. har stor gavn af Google AdWords, især hvis du formår at afgrænse deres annoncer geografisk samt på fagområde. 

Send mig gerne en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi kigge på dine AdWords aktiviteter sammen. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan starte med at søgeord optimere din side brug dette her seo tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/

jeg ville satse på søgemaskine optimering 

få lavet en blog på siden så du får løbende indhold siden især starten vigtigt der er jo ikke meget indhold på siden

blog indlæg lave 10-30 på 500 ord med h1 overskrifter underoverskrifter h2 og teksten h3 og h4 

 få facebok del like på siden OPEN GRAPH

billeder nogle mangler al tekst alle jeg tjekkede manglede titler på billederne 

få social aktive på siden google plus og facebook

få oprette en https://www.google.com/business/  så kommer du lettere op med de lokale søgninger omkring Ishøj 

links godkendes og beholder links er det nødvendigt med en god hjemmeside så lav siden så god som muligt 

God ide vær aktiv bruger herpå amino.dk husk klik ret profil klik over debat indstillinger og indsæt dit signatur links der , det kan du altid starte med 

Der findes mange muligheder med en google søgning brug blandt andet disse ord så finder du noget såsom link kataloger , du kan sende pressedemdelser ud , der findes artikel sider , du kan blive skribent artiklen sider med mere der findes ekstreme mange flere ord kun fantasien sætter grænsen men bare de første ord så er der mange måneders arbejde husk dog altid når skriver ud nogle steder alt skal være unikt hver eneste gang

få en video på siden 

få skrevet en presse meddeles 

viden er vigtigt læs seo bøger http://www.seo-lex.dk/ http://seo.demib.dk/ http://linkbuildingbogen.dk/download/ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)