Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde anklager mig for snyd

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Dette handler ikke om at en simpel kunde som siger jeg har snydt hende.
Det handler om at en kunde tror den webshop hvor hun rimelig sikkert er blevet snydt fra ejes af mig.

Det kræver noget baggrundsviden:

Jeg opretter i 2015 firmaet Nice to Live og driver herfra hjemmesiden nicetolive.dk
Jeg bestemmer mig så for i 2016 at skifte navn og spørg også lidt til råds herinde for at finde et bedre navn.
Jeg skifter så d. 27 april 2016 navn til basicstyle.dk
D. 16 maj 2016 er der ifølge dk-hostmaster en amerikaner der køber domænet nicetolive.dk og laver herefter en hjemmesiden der  sælger sko. Alle alarmklokken ringer ved denne hjemmeside, men der er dog en kunde som køber noget fra siden, og nu har hun så søgt lidt rundt på nette, da der ikke står nogen kontakt oplysninger på hjemmesiden nicetolive.dk
Da man ved lidt søgning hurtig kan finde mit firma som hedder Nice to Live(er ikke ændret da det bruges i andre sammenhænge) kontakter hun mig og vil have hendes penge tilbage og skriver herefter en dårlig anmeldelse om min nuværende webshop basicstyle.dk

What to do???

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vel egentlig meget let.

Link til denne i en mail til kunden  https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=nicetolive.dk&submit=S%F8g

Fortæl på en pæn men bestemt måde at du intet har med denne side at gøre, at hun IKKE har handlet på din nuværende URL adresse og såfremt hun ikke kan fremvise nogen form for dokumentation for den negative om tale, så vil hun få en sag for injurie på halsen.

Folk tror generelt de kan slippe afsted med de mest vanvittige beskyldninger uden der kan ske dem noget, de sidder jo pænt beskyttet bag skærmen og lejer keyboard ninja efter godt befindende.

I din situation ville jeg gå hårdt mod hårdt. 

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte også da jeg hørte det og så hvem der ejede domænet da jeg også har også har brugt det link, men hun holder fast, og lavede herefter den dårlige anmeldelse.
Havde også tænkt mig at gå den hårde vej, men eftersom jeg aldrig har oplevet noget lignende, kunne det være det var at gå over stregen, så ville derfor meget gerne høre fra andre.

Men mange tag for dit svar

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Det er underligt at jeg ikke kan finde nogen anmeldelse af "basicstyle.dk" inde på trustpilot? Dvs. ikke en eneste? Hvad mon jeg gør forkert?

Under alle omstændigheder, så kan du jo gøre indsigelse hos trustpilot, da hun ikke ville kunne fremvise en købsdokumentation jo?


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er på Facebook, skulle jeg måske lige have skrevet :-)

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er på Facebook kan du vel bare slette hendes anmeldelse :-)?

Men ja, som du andre siger - så må du jo banke lidt fornuft ind i hovedet på hende.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Grumsen:

Hvis det er på Facebook kan du vel bare slette hendes anmeldelse :-)?

Men ja, som du andre siger - så må du jo banke lidt fornuft ind i hovedet på hende.

Uha uha uha

Det er en rigtig rigtig dårlig idé at slette dårlige anmeldelser på facebook, Man risikerer at starte en shitstorm hvis det rygtes at negative indlæg fjernes, det er virkelig dårlig stil og et rigtigt dårligt råd. En positiv behandling af en klage er at foretrække, og det har trådstarter allerede gjort.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fresno Bob:

Vel egentlig meget let.

Link til denne i en mail til kunden  https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=nicetolive.dk&submit=S%F8g

Fortæl på en pæn men bestemt måde at du intet har med denne side at gøre, at hun IKKE har handlet på din nuværende URL adresse og såfremt hun ikke kan fremvise nogen form for dokumentation for den negative om tale, så vil hun få en sag for injurie på halsen.

Folk tror generelt de kan slippe afsted med de mest vanvittige beskyldninger uden der kan ske dem noget, de sidder jo pænt beskyttet bag skærmen og lejer keyboard ninja efter godt befindende.

Det her er den letteste måde for dig, at bevise det på...

Vi er selv endt i en situation, som ligner lidt din, dog uden anmeldelser endnu.

Flere DK domæner, ejet af "amerikanere", men administreret af kinesere, har kopieret samtlige produktfotos fra Customfit.eu. Folk bestiller, får ingen solbriller, og begynder at Google billederne, og finder så frem til os. Da de andre webshops ikke svarer på mails, begynder folk selvfølgelig at bombe os med mails omkring levering, ægtehed osv...

Vi har været nødtil at bede Google og politiet om assistance, og Google fjerner nu de andre webshops fra deres indeks, pga grove copyright overtrædelser. Det skulle 7-9-13 forhåbentlig minimere antallet af snydte kunder... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

chri571p:
What to do???

Du kunne eventuelt kontakte kunden, og forklare hvordan hun kan gå i banken og gøre indsigelse mod købet, så hun på den måde kan få sine penge tilbage.

Og hvis det er vigtigt for dig at få fjernet den dårlige anmeldelse fra Facebook, kan du jo samtidig forklare (muligvis endnu engang) at du ikke har noget med hjemmesiden at gøre, og at du derfor er ked af at hun har valgt at give dig en dårlig anmeldelse. Det kan jo være at hun bliver så glad for at få vejledning i at få pengene tilbage, at hun fjerner den igen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)