Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har lavet denne her hjemmeside www.freelancego.dk, og tænkte på om i ikke vil hjælpe med noget Ris og Ros ? :)

Mange tak på forhånd :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AR,

Der er ikke rigtig noget at komme med ris og ros til endnu, føler jeg? Min umiddelbare tanke er: Det her er en hjemmeside som de er ved at arbejde på, og som er 40-50% færdig?

- Jeg håber ikke at du bliver sur på mig :)

Vh,
Erdal

Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal

Alle feedback er velkommen :)

Har prøvet og holde hjemmesiden, så simpelt som overhovedet muligt :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Egentlig en super fin sider; jeg finder den nem og navigerbar.

Jeg bemærker dog, at der intet "indhold" er endnu? Ingen freelancere? Ingen opgaver? Osv.... :-)

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er hjemmesiden 100% færdig?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja siden er 100% færdig, men mangler freelancer og folk der vil poste deres opgaver. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Må bare håbe at folk vil oprette sig, så hjemmesiden kan komme igang :)

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AR,

Jeg går udfra at du vel har en plan/strategi for hvordan du vil tiltrække freelancere, og "kunder"? :) Jeg kan godt lide ideen, men tror ikke at de bare kommer ad sig selv da?

Vh,
Erdal

Fra Aarhus N
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Top Lyd og Lys Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har en strategi, men det er ikke nemt når folk ikke bare opretter sådan her :) 

Jeg har sat SEO op, så kører jeg nogle campaigner på de sociale medier, så håber jeg det er nok indtil videre :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ekstrem fejl på siden der gør siden ikke nærmeste indekset i google siden svar på www og uden siden  derved er der 2 ens sider der bliver indekseret vælg den fortrukne url og lav en 301 redirect til den .

der er jo ingen links til siden ved den er ny men uden links kommer der bare ingen så ud skriv presse meddelers og sprede budskabet om din nye hjemmeside 

der er jo intet indhold siden og uden kommer den jo ikke med i det organiske resultat så begynde bloggen lidt på siden og skriv lidt om freelancer på siden bare 5 sider med 500 ord vil hjælpe rigtigt meget det er ikke det store problem 

der mangler h1 på siden og underoverskrifter h2 og lav en masse tekst på siden med h3 og h4 

de få billeder på siden 2 af dem på forsiden mangler al tekst og alle mange titler .

flere undersider mangler meta titler og en meta beskrivelsen 

sociale medier er meget vigtige få google plus facebook like del på siden 

når der er ingen links siden så er det en seo fordel at få en sikker url  med et SSL CERTIFIKAT url

jeg savner en om jer siden og en kontakt siden og gerne med jeres firma info cvr nummer især 

siden er langsomt så arbejde med hastighed optimere siden så den nemmere at komme på langsomme computer jo hurtigere siden jo bedre er bruger oplevelsen og det er afgjort også vigtigt i optimering processen webtest sagde din side er langsom http://www.webpagetest.org/result/160721_7F_T5Y/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)