Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af produktion og handelsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har, sammen med to venner, valgt at give en strålende mulighed en skalle.

Det er sådan at vi gerne vil starte produktion af tøj inkl. handel.

Situationen er sådan at der er købt patent på 4 visuals af en upcoming designer/kunstner fra usa, som oprindeligt maler sine motiver på jakker, kasketter etc. men nu efter inspiration fra mine partneres personlige visioner, har startet en mere "affordable" kollektion hvor det er printet istedet for malet, men stadig fremstår som malet.

Designeren har allerede opnået succes, i form af salg og anerkendelse hos diverse celebrities, så vi føler at en del af forarbejdet er ordnet.

Vi arbejder pt. hårdt for at få lavet en fremgangsmetode, så vi kan realisere vores idé.

Derfor søger vi kontakter og råd til opstart.

Vi vil ikke producere i store mængder, dette skyldes både kapital og vores idé om eksklusivitet. Derfor leger vi med idéen om at finde et skandinavisk trykkeri, der kan trykke i ønsket kvalitet, som fremstår som malet.

Og en leverandør af kvalitets produkter der kan printes på. Da en del af brandets image er et "rough" look, tænkte vi bla. på at finde en secondhand kæde der kunne levere Levis jakker evt.

Udover at finde kontakter og hjælp til at finde leverandør af tøj der kan printes på, og et trykkeri der kan printe i ønsket kvalitet, søger vi generalle tips og tricks til opstart og evt. en mentor.

Jeg håber at mit indlæg er overskueligt, og alle relevante informationer er til rådighed for at svare på vores problemstillinger, ellers endelig giv lyd.

På forhånd tak for hjælp.

Mvh.

Jonathan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

JonathanMemory:
Situationen er sådan at der er købt patent på 4 visuals af en upcoming designer/kunstner fra usa

Man kan altså ikke få patent på et kunstværk.

Tilmeldt 21. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, jeg kender ikke fagordet for det. Men vi har indgået et samarbejde med kunstneren, hvor vi må bruge hans unikke motiver og fører hans brand videre ud i verdenen.
Somsagt vil han lave 4 visuals til os.

Håber det er forståeligt nu :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)