Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytics - afvisnings procent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Google analytics.

Og tænker i den forbindelse. hvad er en normal gennemsnitlig afvisnings procent.

kan læse at en god ligger på20-30% men det er de færreste som er så langt nede.?

Hvor ligger jeres??

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Jeg har Google analytics.

Og tænker i den forbindelse. hvad er en normal gennemsnitlig afvisnings procent.

kan læse at en god ligger på20-30% men det er de færreste som er så langt nede.?

Hvor ligger jeres??

Det er meget svært at sige generelt, fordi det er forskelligt fra side til side. Facebook vil jo have en meget lille bounce rate fordi der er så meget brugerengagement, mens sider som måske wikipedia hvor man kun leder efter et bestemt opslag har en højere bounce rate. Det er meget normalt at de ligger i området 50-80%, men igen er det meget forskelligt. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bestemt tilfreds med min afvisnings procent. Den ligger på mellem 40 og 65% så det tror jeg ikke jeg kan tillade mig at pive over.

Men da jeg ikke ved hvad gennemsnittet er for andre side har jeg ikke noget at lægge det op i mod.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget højt.

Besøg hvor brugeren kun ser én side på hjemmesiden, og ikke udfører en handling, der spores med hændelsessporing, og derefter forlader hjemmesiden igen. Det er afvisningsprocenten.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:
Jeg er bestemt tilfreds med min afvisnings procent. Den ligger på mellem 40 og 65% så det tror jeg ikke jeg kan tillade mig at pive over.
Når du skriver mellem 40 og 65 er det så forskellen på de forskellige trafikkilder? Hvis din bounce rate på de betalte annoncer er over 50% bør du nok se på om du ikke kan målrette dem lidt bedre.

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)