Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner - Speditør baggrund - Import

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Panz.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folks

Jeg søger en partner til et projekt.

Det ville være muligt for mig at gøre det selv dog ville det tage alt for lang tid. Derfor søger jeg en partner der har speditør baggrund og har import erfaring.

Jeg selv har siddet som logistik chef før, internet hos en leverandør i Cruise branchen og har derfor god erfaring inden for søfragt, jeg har dog ikke uddannelse inden for det og synes selv at jeg mangler lidt solid viden omkring en række generelle ting - endvidere så vil jeg gerne på et tidspunkt selv indfortolde men igen rækker min viden ikke helt så langt så jeg mener jeg kan levere det produkt jeg vil, selv.

Jeg vil ikke sige så meget om projektet men jeg kan fortælle her, at grundlæggende er det bare import fra østen til danmark (til at starte med) lige som 170349593405349 andre speditører - jeg har dog et twist jeg absolut mener er holdbart!

Lad mig høre fra dig hvis du finder det spændende - hvis du ikke har speditør baggrund så skriv gerne alligevel, man ved aldrig hvad det kan bringe.

Med venlig hilsen

Thomas Panz

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle mere om projektet. Er ikke speditør men har være i logistik i 18 år og har meget stor kontaktflade.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Lyder interessant - Du skal være velkommen til at smide mig en mail.
Jeg er udd. speditør, og har siddet med import de sidste 7 år.

Jeg kan som minimum tilbyde dig noget sparring på dette.

dm145@hotmail.com

 

Mvh. Daniel Mortensen

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Du er velkommen til at kontakte mig - er oprindeligt uddannet speditør, har drevet importfirma og lavet en del konsulentarbejde efterhånden.

jacobbecker@jacobbecker.dk


Alt godt
Jacob

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Panz.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helst ikke pensle for meget ud her. Ikke fordi jeg har opfundet den dybe tallerken eller noget, men stadig for at beskytte egen interesse.

I bund og grund så er det nøjagtigt det samme som DSV, Kühne, BW osv de laver, men jeg har intentioner om at lave lidt om på konceptet så at sige samtidig med at henvende sig til et segment jeg mener står total i mørket.

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke lave en alliance med en speditør ? De har netværk, setup, rater etc etc, og du har mindre økonomisk risiko/binding i dit eget firma. Du har dit segment/produkt og du laver kundeservice overfor kunderne, men er koblet op på et samarbejde med en speditør. lav en gensidig aftale, du leverer volumen og kunder, og de leverer netværk, setup og formentlig bedre priser end du selv ville kunne få.

jeg tænkte blot højt da jeg så din tråd...

Find en mindre eller mellemstor speditør... eks.. Trust Forwarding har et fint netværk og gode til niche forretninger eller Prime Cargo de har et rigtig godt setup i Østen både luftfragt og søfragt..

 

Tilmeldt 4. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Panz.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din tanke og det er selvfølgelig klart at jeg har den konstellation med i mit setup.

Tilmeldt 18. Aug 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Jeg kunne godt tænke mig at hører mere, om projektet.

Jeg er selv uddannet inden for Shipping/spedition, og sidder med import/eksport til daglig.

Du kan evt. smide en mail på N.skovmose@gmail.com

mvh

Niels

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)