Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første indlæg: Hej til alle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  3dNielsen Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Jeg blev anbefalet af en kammerat at oprette en brugerprofil herinde, da der skulle være en masse god hjælp at hente.

Som sagt, så gjort :)

Jeg håber at jeg kan tilføje til fællesskabet med min efterhånden omfattende viden om 3d printere, reservedele og filamenter til disse?

Hvis der er nogen derude som måtte have spørgsmål i forhold til ovennævnte, så er i velkomne til at ringe eller skrive til mig. Alternativt kan i oprette en tråd, gøre mig opmærksom på denne, hvorefter at jeg efter bedste evne og overbevisning vil hjælpe med et svar, som alle kan se?

Første spørgsmål fra mig: Er her nogen som ved, om man kan ændre ens profils mail-adresse, efter at man har oprettet profilen?

Mvh,
Steen

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Velkommen til!

Af interesse kastede jeg lige et hurtigt blik på din hjemmeside, og et par af dine konkurrenters hjemmesider. Her må jeg ærligt indrømme at din virker lidt uddatteret? Måske det var en ide, at du fik det opdateret med et nyt og bedre udseende?

Vh,
Erdal

Tilmeldt 20. Jul 16
Indlæg ialt: 2
Fra  3dNielsen Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal,

Sjovt du lige skulle sige sådan. Jeg har lige igår aftes fået overført min helt nye hjemmeside, med nyeste cms, nyt design og hele mulevitten! :) Giv den 6-12 timer, så bør det slå igennem hos de fleste...

Navn: Mvh,

Steen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Erdal:

Hej Steen,

Velkommen til!

..af interesse kastede jeg lige et hurtigt blik på din hjemmeside, og et par af dine konkurrenters hjemmesider. Her må jeg ærligt indrømme at din virker lidt uddatteret? Måske det var en ide, at du fik det opdateret med et nyt og bedre udseende?

Steen N.:

Hej Erdal,

Sjovt du lige skulle sige sådan

Hej I to.

Er der en bestemt årsag til, at I kommunikerer online om den nye hjemmeside, når nu I sidder det samme sted? :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Vi bor på Smedeland 7, I Glostrup - Lige ved siden af den høje bygning, som lader til at være et kontorhotel. Kan være at Steen har kontor derinde? Vi bruger deres internet "dvs. den høje bygnings"... Kan det være at det derfor ser ud som om at vi sidder det samme sted mon? :)

Vh,
Erdal

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erdal:
Vi bor på Smedeland 7, I Glostrup - Lige ved siden af den høje bygning, som lader til at være et kontorhotel. Kan være at Steen har kontor derinde? Vi bruger deres internet "dvs. den høje bygnings"... Kan det være at det derfor ser ud som om at vi sidder det samme sted mon? :)

Er det den lave bygning lige over for Naverland Pizzaria du mener? Jeg har hørt noget om at de bruger Naverland 2's internet. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steen N.:
Hvis der er nogen derude som måtte have spørgsmål i forhold til ovennævnte, så er i velkomne til at ringe eller skrive til mig

Hvis man har spørgsmål til disse så vil det være en fordel for alle at man laver en post med det og at du så svarer i det åbne forum så andre kan læse dit svar.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)