Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores CMS understøtter ikke længere QuickPay og vores host vil ikke opdatere det. Så skal lukke min shop!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakobi, Jeg har prøvet at undersøge mulighederne, men ind til nu har det ikke lykkes mig at kunne flytte den. Har du evt. et forslag til hvor jeg kan flytte den hen? Min CMS hedder OW-APP/OrganicWeb og vores Hjemmeside er www.foodwalk.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

David Nielsen:

Hej Niels Henriksen, Jeg er ikke så teknisk, men det er vores egen booking generater. Du kan se den på www.foodwalk.dk :-)

Jeg ser ikke  andet end en indkøbskurv til nogle middage? :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas, desværre det har jeg også prøvet at få dem til, men min web-udbyder lukker ned for alt webshop. Så man kan sige at de ikke gider at have mig os som kunde mere, fordi de mener det er for dyrt at opdatere til Quickpays nye system...

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, Tak for den hurtige tilbagemelding. Det var også min konklusion, men man kan jo altid ønske sig at der var en nemmere og billigere løsning. Jeg har holdt web-udbyderen op på vores aftale, men de mener at de ikke kan gøre noget. Da det er quickpay der har valgt at lave et nyt system. Så vi er nok på dit forslag med løsning 2 - at lave en shop. Kender du nogen der kan lave en shop med bookinggenerater?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

David Nielsen:

Hej Andreas, desværre det har jeg også prøvet at få dem til, men min web-udbyder lukker ned for alt webshop. Så man kan sige at de ikke gider at have mig os som kunde mere, fordi de mener det er for dyrt at opdatere til Quickpays nye system...

Det er jo så en ny drejning i sagen. Hvis de ikke ønsker at drive webshops mere så kan I måske lave en aftale med dem hvor I køber en version af systemet således så I kan kører videre med jeres?
Det kommer jo også an på hvordan det er kodet, men det burde ikke være noget problem for dem at gøre dette (andet end modvilje). Jeg sidder selv og har lavet et "fler-sites" system og installere også dette til enkeltbrugere. Så det er ikke den store videnskab der skal til.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

David Nielsen:
Så vi er nok på dit forslag med løsning 2 - at lave en shop. Kender du nogen der kan lave en shop med bookinggenerater?

Slå det op på Amino Freelancer med en god detaljeret kravsspecifikation. Så får I sikkert mange gode henvendelser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, ja du ender inde på indkøbskurv, men det er muligt at vælge tid og dato på en kalender og ikke bare et slide-down :-) Og ja det med middage/mad ture på flere restauranter, er hvad vi lever af ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

David Nielsen:

Hej Niels, ja du ender inde på indkøbskurv, men det er muligt at vælge tid og dato på en kalender og ikke bare et slide-down :-) Og ja det med middage/mad ture på flere restauranter, er hvad vi lever af ;-)

Nååårh.... en slags booking-ting :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Træls situation.

Har du en backup liggende på serveren? Ellers vil jeg foreslå, at du beder dem om at få en backup af hele sitet (filer + database), så du har det liggende. 

Jeg kan anbefale Unoeuro, som jeg har haft god erfaring med. Hvis du har ovenstående kan jeg hjælpe med at flyttet sitet over på Unoeuro og få flyttet dit domæne. Og desuden opdateret Quickpay platformen til den nye.

Hvis det er noget, jeg skal hjælpe med, så kontakt mig på kontakt@jessenmedia.dk

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakobi:
Har du en backup liggende på serveren? Ellers vil jeg foreslå, at du beder dem om at få en backup af hele sitet (filer + database), så du har det liggende. 

Da det er et CMS som deres host selv har udviklet så har de ikke mulighed for at få hverken filer eller database. De er desværre fanget i den klassiske non-open source "fælde".

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)