Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores CMS understøtter ikke længere QuickPay og vores host vil ikke opdatere det. Så skal lukke min shop!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet i klemme i QuickPays seneste opdatering. Min web-udbyder vil ikke opdatere mit site/webshop, så det understøtter QuickPays nye platform. Jeg har til udgangen af året. Der er derfor flere ting i det her, som jeg godt vil have et godt råd til!

- For det første jeg vil meget gerne beholde mit nærende system, men det tyder det ikke på at jeg kan.

- Derfor overvejer jeg at finde en ny web-udbyder og har haft kontakt til et par stykker, men de kan ikke rigtig lave det jeg søger. Jeg skal bruge en shop med en bookinggenerater. De der så kan lave løsningen koster kassen.

- Er der måske andre muligheder/løsninger?

- Derudover nogle gode råd til min nuværende web-udbyder. Skal jeg lægge sag mod dem, da de ikke overholder aftalen om at opdatere sitet og jeg mister ca. 35.000,- for en shop jeg ikke kan bruge og som jeg har haft i ca. 2 år?

Derudover ser jeg lyst på at være selvstændig. God vind herfra :-)

På forhånd tak!

Med Venlig hilsen

David Nielsen

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

David Nielsen:

Jeg er kommet i klemme i QuickPays seneste opdatering. Min web-udbyder vil ikke opdatere mit site/webshop, så det understøtter QuickPays nye platform. Jeg har til udgangen af året. Der er derfor flere ting i det her, som jeg godt vil have et godt råd til!

- For det første jeg vil meget gerne beholde mit nærende system, men det tyder det ikke på at jeg kan.

- Derfor overvejer jeg at finde en ny web-udbyder og har haft kontakt til et par stykker, men de kan ikke rigtig lave det jeg søger. Jeg skal bruge en shop med en bookinggenerater. De der så kan lave løsningen koster kassen.

- Er der måske andre muligheder/løsninger?

- Derudover nogle gode råd til min nuværende web-udbyder. Skal jeg lægge sag mod dem, da de ikke overholder aftalen om at opdatere sitet og jeg mister ca. 35.000,- for en shop jeg ikke kan bruge og som jeg har haft i ca. 2 år?

Derudover ser jeg lyst på at være selvstændig. God vind herfra :-)

På forhånd tak!

Med Venlig hilsen

David Nielsen

Kan den nuværende shop ikke flyttes til et andet sted. Tænker at det vil være en billig løsning blot at flytte og få nogle andre til at opdatere den. Har forsøgt at finde frem til hvilken shop du har, men uden held, så derfor spørgsmålet :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et af de klassiske problemer med "hjemmelavede" hostede systemer. Hvad står der i din kontrakt?

Hvad er det for en bookinggenerator som du skal bruge for du kan måske være heldig at der er nogle der har noget ligende som er open source.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Det er en meget træls situation du står i. Inden du skifter webshop udbyder ...

Din nuværende webshop lukkes ned, vil jeg råde dig til at få en liste over alle webshoppens URLs, så du kan opsætte en 301-redirect fra de gamle URLs til de nye URLs du får på din nye webshop. 

På den måde sikrer du dig, at din webshop ikke mister sine indgående links, som har stor indflydelse på at du kan beholde dine placeringer i søgeresultaterne.

Du ønskes al held og lykke med det.

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Hvilket CMS-system er der tale om? Og kan du ikke flytte sitet til en anden udbyder? 

Jeg har for nylig for en kunde opdateret deres Quickpay til den nye platform. Måske er det noget, jeg kan hjælpe dig med også. 

Du er velkommen til at skrive til mig herinde eller på mail kontakt@jessenmedia.dk hvis det har interesse.

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det nemmeste ik være at benytte en anden betalingsløsning frem for at skifte til et nyt shop-system?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, Jeg har ikke kunne finde et sted der kunne bygge videre på mit site desværre. Vores hjemmeside er www.foodwalk.dk :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels Henriksen, Jeg er ikke så teknisk, men det er vores egen booking generater. Du kan se den på www.foodwalk.dk :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine,

Tak for info. Det er godt lige at få med da vi jo ligger nummer 1 på google ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

David Nielsen:

Hej Niels Henriksen, Jeg er ikke så teknisk, men det er vores egen booking generater. Du kan se den på www.foodwalk.dk :-)

Jeg kan se at det ikke er et open source CMS men et der er lavet af firmaet I ligger hos. Der er desværre kun 2 muligheder for jer (hvis de stadig ikke vil gøre så deres system understøtter QuickPay) og det er
1) I forsøger at forholde dem til jeres kontrakt med tilgængelighed og opdateringer
2) I får lavet et nyt website og lægger dette hos en anden host og denne gang bør I have kildekoden til websitet til egendom.
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)