Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside og app koncept

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nogle stykker der er i gang med at starte en virksomhed, der skal sælge hjemmesider og webapp’s. Men for at differentierer os fra den store mængde af udviklerer, forsøger vi at bygge vores virksomhed på et koncept, hvor kunderne får hjemmesiden gratis, imod en månedlig betaling på 650 kr. Kunderne binder sig i 12 måneder hvorefter de kan købe rettighederne til hjemmesiden for omkring 2000 kr, eller fortsætte deres abonnement hos os.  

Med i abonnementet medfølger:

  • “Gør det selv” guide (For at gøre det nemt for kunden, vil en del af hjemmesiden være “låst” og guiden vil derfor primært omhandle ændring af tekst, billeder og lignende små ændringer)

  • Hosting

  • SEO opsætning


Vi håber meget på at i vil give os jeres ærlige mening omkring vores koncept.

På forhånd tak :).

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor ikke finde noget at differentiere jer på, der skaber værdi for kunden?

I bliver lynhurtigt sat i bås med Danaweb med jeres setup, og det ønsker I på ingen måde.

Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback. Jeg vil give dig ret i at vores koncept er stort set det samme som Danaweb. 
Men hvad er grunden til at vi ikke ønsker at blive sammenlignet med Danaweb? Jeg har hørt lidt omkring dem, men jeg ved ikke præcis, hvorfor folk ikke ser det positive i deres koncept?  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Jeg synes efterhånden, at der hele tiden dukker nye virksomheder op, der tilbyder hjemmeside og SEO. Det er et pakket marked.

Så jeres "koncept" er vel egentlig meget banalt - ikke at det ikke kan blive godt, men der er mange, der har lign. koncept. Jeg kan forstå, at måden hvorpå i vil adskille jer fra markedet er vha. at slette oprettelsesgebyret, korrekt?

650*12=7.800,- + 2.000 for hjememsiden = 9.800 kr. for en hjemmeside. Det kan man finde billigere mange steder. Et domænenavn hos Surftown til 225,- årligt og en hjemmeside til 5.000,-. 

Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Mange tak for feedback. 

Det er korrekt, samt udvikle hjemmesiden i WorldPress, så kunderne nemt kan overtage hjemmesiden, når de har mod på det. 

Men jeg kan godt se hvad du mener og at der er mange der kan gøre det billigere. 
Jeg tror nu specielt den ældre del af befolkningen, har en frygt for at "gøre det hele selv", specielt når det kommer til små ændringer på hjemmesiden(der mange steder vil være et krav, med mindre de betaler pr ændring). Jeg tænker at de derved vil finde tryghed i at være begrænset til få ændringsmuligheder, men på sigt have mulighed for at klare alt selv. 

Vh 

Lasse

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Nørmark:

Hej Kasper 

Mange tak for feedback. 

Det er korrekt, samt udvikle hjemmesiden i WorldPress, så kunderne nemt kan overtage hjemmesiden, når de har mod på det. 

Men jeg kan godt se hvad du mener og at der er mange der kan gøre det billigere. 
Jeg tror nu specielt den ældre del af befolkningen, har en frygt for at "gøre det hele selv", specielt når det kommer til små ændringer på hjemmesiden(der mange steder vil være et krav, med mindre de betaler pr ændring). Jeg tænker at de derved vil finde tryghed i at være begrænset til få ændringsmuligheder, men på sigt have mulighed for at klare alt selv. 

Vh 

Lasse

Hej igen Lasse

Det kan du naturligvis have ret i, men mange af de firmaer, som jeg beskrev før, giver dig en færdiglavet wordpressside, som man efterfølgende selv kan redigere i - præcis, som du beskriver. 

Mend held og lykke med projektet samt god vind. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvorfor ikke bare lave siden og kunden selv kan flytte hen hvor vil ligge med webhotel 

nogle af de iværksættere i får er dem som lige nu ikke har 5000 kroner men var det så ikke bedre at give dem en afdrags ordning , det er jo lidt mere nyt selv om sikkert også gør det 

kunden der henvender til jer kan jo også få andre løsninger end kun et system wordpresse magento med mere 

seo hvad følger der med i ordning retter i tekster på deres hjemmesider og hjælper lidt standard i gang kunderne det er jo en del dyrere end et normalt webhotel og hvis jeg henvender webmaster få man jo også tit oppe i prisklassen 5000 kroner opsat meta og retter siden hvis det er en standard side , det er jo en sjat penge 650 kroner hver måneden ,  så jeg tror  kunder vil kigge rundt hvor får man mest for pengene 

gør det selv der er da opfundet word presse det har det seo og der findes danske guide og der findes mange flere der kan seo optimere i et kendt cms system , derved binder i mindste kunder at i laver open source løsninger det giver kunderne den største frihed ikke være bundet af jeres viden 

mange ud skælder de løsninger hvor er et fast cms system som de lejer ud , da ikke alle kan søge ord optimere rette i det og nemt finde andre der kan hjælpe en  derved kan man ikke købe sig rigtigt fri selvom i skriver det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kasper. 

Vi sætter stor pris på din feedback

Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael 

Jeg tror ikke helt jeg er med på hvad du mener :). 

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker til at være et godt koncept. Held og lykke med det Smile

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)