Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros til nyt Site

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har lige fået lavet et site som jeg rigtigt godt kunne tænke mig at få noget ris og ros på, så håber der sidder nogle venlige sjæle derude, som kunne tænke sig at hjælpe lidt til.

Med Venlig Hilsen

Andreas

www.UniqueClothing.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas

Flot side!

Min første bemærkning er, at din slider med billeder på forsiden loader meget langsomt - overvej om du kan uploade billedet i mindre format, så det bliver lidt mere "smooth" at navigere rundt på siden. 

Desuden forstår jeg ikke just jeres produkt - er det den tegning, der kommer på ens tøj, som I har sat som produktbillede?

God vind med siden!

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Mange tak.

Kunne godt være en idé, men bliver billedet så ikke mere grynet?

Ja. Det er tegningerne som bliver printet på shirtsene ved bestilling. Har en forretningsplan hvor jeg ikke rigtigt har mulighed for at tage billeder af dem på personer, og så må jeg gøre det sådan.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bryder mig ikke om logoet

Siden er halv dansk og halv engelsk

Forklar konceptet mere præcist, besøgende er ikke for glade for at læse, lav evt. en step-by-step guide som banner

Jeres footer er helt skæv, får lavet noget orden i den, der mangler noget system, det ligner at felterne er kastet ind og står meget skævt i forhold til hinanden

Ved kurven burde i fjerne boksen med fragt og forsendelse, da der intet såtr i den alligevel

Lav så man kan krydse jeres handelsbetingelser af i checkout, kan man nemt indsætte i woocommerce

I jeres handelsbetingelser skriver i om fødevare????

Lige det jeg hurtigt opfangede.

Nu er det ikke lige den type produkt jeg ville købe, men hvis det var, ville jeg kun købe hvis alle ovenstående ting var fikset, måske undtagen logo. Men i mangler også troværdighed, få lavet en topbar med mail og telefonnummer eller lignende.

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine

Mange tak.

Ting taget i betragtning.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Untitled C.:

Kunne godt være en idé, men bliver billedet så ikke mere grynet?

Ikke nødvendigvis - prøv dig frem.

Untitled C.:

Ja. Det er tegningerne som bliver printet på shirtsene ved bestilling. Har en forretningsplan hvor jeg ikke rigtigt har mulighed for at tage billeder af dem på personer, og så må jeg gøre det sådan.

Det, jeg mener, er, at du nok skal gøre det mere tydeligt, hvad der er osv. Det virker meget mystisk og uklart. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

slider den er alt for tung kør siden igennem med imagely.com plug in det vil lave alle billederne på siden mindre og derved lave siden meget hurtigere 

få den g-mail væk fra siden og lav en mail med jeres domæne det giver siden større troværdighed 

sæt cvr nummer og telefon nummer i fodnoten på siden 

der mangler alle sociale medier på siden få et godt likes del facebook plug in siden og få google plus på siden det er vigtigt i den organiske optimering proces.

hvilken kort i tager i mod det er meget mørkt deri fodnoten det kan næsten ikke ses.

der er meget få ord på siden der er optimeret husk gerne mindste 500 ord hver side 1 h1 forsiden overskrift og underoverskrifter h2 og teksten siden h3 og h4 det giver lidt mere .

tekst på siden er lige lovligt for småt at læse på min computer så lav teksten større på siden .

forsiden har en meta titlen 15 tegn det ideel er 40-60 tegn og der er ingen meta beskrivelsen der ideel er 120-160 tegn , sådan set ingen sider er meta beskrivelsen og titler på .

der er ingen links til siden så ny meget mere sikker url altså SSL CERTIFIKAT url , gør folk mere sikker at handle siden og det er et godt plus i optimering processen 

kontakt siden op øverst der med jeres kontakt info adressen telefon nummer og cvr nummer 

produkt beskrivelser savner jeg vaske anvisninger hvilken stof der bruges og hvilken farver man få det med , det burde på en eller anden måde også få taget det med modeller så man bedre kan se hvordan produkt ser ud på et menneske det ville være et meget stort plus 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer Igen

Så skulle der gerne være nogle ting på plads, så er det muligt at få endnu en omgang ris eller ros på www.uniqueClothing.dk ?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 15
Fra  LRSN Studio Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med de andre, men for at sige noget om produktbillederne:

Hvis du ikke har råd til at tage et billede af hvert design trykt på en t-shirt, hvorfor så ikke download et PSD mockup? De kan downloades helt gratis, og ligner tæt på den ægte varer Skype-Wink

Hvis Photoshop ikke er din stærke side kan jeg godt hjælpe dig med det!

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En flot side, det er Yes

En lille mikro fejl - siden er på dansk, men html lang er sat til engels

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)