Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af app

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg har brug for en app-udvikler, som kan fortælle mig hvorvidt det er muligt at lære sig selv at lave en komplet og professionel app. Jeg er 18 og har ikke råd til at kaste 50+ tusinder kroner efter profesionelle. 

Appen TROR jeg ikke er specielt simpel at udvikle. Nogle der kan hjælpe på den ene eller anden måde

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lidt erfaring med web/js, og gerne vil bygge noget som kan bruges både i IOS og Android, så tag et kig på React Native.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Hvor meget erfaring har du med at udvikle, på nuværende? Dvs. Starter du fra bunden, eller har du lidt erfaring med at udvikle?


Vh,
Meal4U.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:
så tag et kig på React Native.

Jeg vil også anbefale React Native. Jeg har arbejdet med React gennem noget tid, og lavet en enkelt app i React Native for sjov/læringen, og det er ikke vanskeligt at komme igang med hvis man har erfaring med webudvikling.

Der er selvfølgelig begrænsninger, men til mange apps vil det være en ganske udemærket løsning. Det er svært at gætte på hvilke funktioner app'en skal have, så bedre råd er svært at give.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver en del at lære at udvikle et app. 

Ville klart anbefale dig at sætte dig ind i Ruby og dets framework Rails. 

Her kan du ved hjælp af RubyMotion lave native apps til både IOS og android.

Tilmeldt 8. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Appinvent.dk Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.appinvent.dk kan du lave native apps til både iOS og Android i samme arbejdsgang. Du skal ikke kunne kode.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg har brug for en app-udvikler, som kan fortælle mig hvorvidt det er muligt at lære sig selv at lave en komplet og professionel app.

Det er helt klart muligt at lære selv.
Der er mega mange resourcer på internettet omkring app udvikling.


Hvis du ikke mener appen er simpel at udvikle, så har du behov for at lære et eller flere programmeringssprog.


Hvis du er seriøs mht. dette ville jeg starte med at lære et programmeringssprog, f. eks JavaScript, og derefter kaste mig ud i at implementere appen.

I dit tilfælde vil jeg følge denne liste:

1. lær HTML, i.e. hjemmesider i en browser.

2. lær CSS til at gøre din HTML styled.

3. lær JavaScript til at manipulere hjemmesiden.

Når du har lært overstående kan du lave en dynamisk hjemmeside som du kan loade i din mobil browser.

Herefter kan du evt. bruge det som det er, eller pakke det ind i en app. Gør du det sidste har du flere muligheder mht. hvad du kan tilgå på den mobile enhed.

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mathias

jeg vel meget gerne have din hjælp til en app

tror den er meget simpel men hved det ikke  den skul kunne finder venner i samme område som kunden er,

det vel sige at folk med deabetis kan finde venner i samme område hvis man har glemt sin medicin eller strips ti at kontroler sit blodsugger

1 en side hvor folk logger ind med navn adresse mail og hvilken form for deabetis personen har og vilken medicin de bruger

2 man skulle kunne finde tilsvarende kunde i nærheden   på googel maps eller ligende så man kan maile til hinne eller ham  eller ringe

3 jeg skal have mulighed for at maile alle sammen hvis der er noget

håber du kan hjælpe mig 

MVH

Thommas 

du kan maile mig direkte på

thommas1307@me.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)