Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til hurtig webhotel?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

cssj:

når jeg tester dit site med pingdom, så dem vil jeg da helt klart overveje... 

Pingdom's tester handler primært om websites opbygning, jeg har sites på den samme server som svinger mellem hhv. A og D.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Jeg står også og mangler et nyt webhotel hvor jeg kan ha ud begrænse domæner! 

Finder ikke :)

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Jeg står også og mangler et nyt webhotel hvor jeg kan ha ud begrænse domæner! 

Måske du tænker på sådan noget som Gigahost? Her kan du tilknytte alle de domæner du vil til dit webhotel. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

cssj:

Nogen der har råd til et godt dansk webhotel, med korte svartider?

Jeg har gjort rigtig meget ud af at mit site skal loade så hurtig som muligt, hvilket også er lykkedes. 

Desværre falder det hele lidt til jorden med Surftowns 1,5 - 2 sek svartider... :(

Unoeuro er rigtig godt og hurtigt. Tænker dog ikke at det burde være webhotellet der er begrænsningen, hvis antallet af besøgende kun er 3-4000 pr. måned. Her ville jeg mere tænke på noget på selve siden. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

cssj:

når jeg tester dit site med pingdom, så dem vil jeg da helt klart overveje... 

Pingdom's tester handler primært om websites opbygning, jeg har sites på den samme server som svinger mellem hhv. A og D.

Men ved Pingdom kan man stadig se hvad det er der gør den langsom, og der fremgår det tydeligt at der bruges over 2 sek bare på at vente svar fra serveren. 

Derefter kommer sidens opbygning, og det er sat meget godt op. Det bliver hentet på ca 600 ms, hvilket jeg vil mene er ganske ok...

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

cssj:

Men ved Pingdom kan man stadig se hvad det er der gør den langsom, og der fremgår det tydeligt at der bruges over 2 sek bare på at vente svar fra serveren.

Det kan der være flere forklaringer på, det behøver ikke at have noget med en sløv hosting at gøre.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Pilgaard:

... og kan evt. give dig en demo med dit indhold på vores server.

Sig mig lige, hvordan gør I det i praksis? Tager en kopi af alle sidens objekter og loader dem som en statisk side?

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tue Skaarup:

cssj:

Men ved Pingdom kan man stadig se hvad det er der gør den langsom, og der fremgår det tydeligt at der bruges over 2 sek bare på at vente svar fra serveren.

Det kan der være flere forklaringer på, det behøver ikke at have noget med en sløv hosting at gøre.

Tak for dit svar. Det skal lige siges at jeg har forsøgt at slette hele mit WP site, og lagt en enkelt html fil op istedet. Stadig næsten 1,5 sek svartid fra serveren, før den overhovedet kan begynde at loade siden... 

Surftown har dog enerkendt at den ikke er helt super, så der er nogle kloge hoveder ved at kigge på det.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at kontakte os på support@hosting4real.net - vi er ved at have en hel del Amino'er, og massere andre iværksættere og større virksomheder som kunder, så vi må gøre et eller andet rigtigt.

Prisen er selvfølgelig også derefter, det ligger i den lidt dyrere ende hvad angår webhoteller.

Hvis du er afhængig af prisen, vil jeg dog anbefale Unoeuro, fordi de nok er den lavpris udbyder i Danmark der tilbyder det bedst mulige produkt til prisen, og de har styr på deres ting Smile (Tænk at en konkollega anbefaler en anden Wink

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Du skal være velkommen til at kontakte os på support@hosting4real.net - vi er ved at have en hel del Amino'er, og massere andre iværksættere og større virksomheder som kunder, så vi må gøre et eller andet rigtigt.

Prisen er selvfølgelig også derefter, det ligger i den lidt dyrere ende hvad angår webhoteller.

Hvis du er afhængig af prisen, vil jeg dog anbefale Unoeuro, fordi de nok er den lavpris udbyder i Danmark der tilbyder det bedst mulige produkt til prisen, og de har styr på deres ting Smile (Tænk at en konkollega anbefaler en anden Wink

Tak for dit svar.

Efter at have søgt lidt rundt på amino kan jeg se at Unoeuro generelt får meget gode anmeldelser. 

Jeg tænker jeg lige vil se hvad Surftowns tekniske support finder ud af først og hvor meget de kan gøre ved det, ellers giver jeg Unoeuro en chance.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)