Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics - Urealistisk mange hits

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft et domæne, jeg opsagde for snart et års tid siden.

Men jeg glemte at slette det i Analytics, og her for nogle måneder siden lagde jeg så mærke til, at der stadig kom hits på sitet. Besluttede at beholde det i GA.

Her efter endnu nogle måneder modtager jeg stadig referrals, på sitet, i flg GA.

Men hvorfor kommer disse hits på sitet?

Kan se at over den sidste måned, så er det på 3 dage jeg har fået alle hits, mellem 30 og 40 hits på hver af de 3 dage.

Og så sidder jeg så tilbage og tænker hvor seriøst jeg egentlig kan bruge data på mine andre sites.

 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder mærkeligt at der stadig kommer data i Analytics hvis du har opsagt domænet. Selvom der er en anden som har købt det, har han vel oprettet sin egen sporingskode? 

Anyway så er det referrer spam du ser https://en.wikipedia.org/wiki/Referer_spam

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så snart sitet bliver taget ned, burde der jo ikke komme trafik til sitet.

Jeg formoder at det er nogle som har cached min GA kode fra sitet, og så ellers sende lige gyldig data til Google.

Det man så kan undre sig over, er om de data man egenlig har i GA er noget værd, her tænker jeg om de kan lægge hits ind, som fx dem som kommer fra søge resultater.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har unoeuro.com deres statik siger et meget lavere antal hits hverdag på sidens på søgeordene end Google Analytics , jeg undre mig også en del om deres statik er korrekt eller det er unoeuro.com der give det mest realistisk billedet af hvor meget siden besøges 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg har unoeuro.com deres statik siger et meget lavere antal hits hverdag på sidens på søgeordene end Google Analytics , jeg undre mig også en del om deres statik er korrekt eller det er unoeuro.com der give det mest realistisk billedet af hvor meget siden besøges 

Besøgsmæssigt kan du altid stole mere på din hosting udbyders statistisk, da vi (som i hosting udbydere), får statistikker fra de logs din side laver når folk besøger siden. Dvs. vi fanger *alt*, hvor Google Analytics kun fanger ting som f.eks, kan execute javascript.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du oplever er ikke rigtig trafik, men den type trafik, der har til formål, at få dig til at klikke over på de domæner, der vises.

Den metode der anvendes benytter din tidligere analytics kode og besøger ikke dit website.

Derfor ser det ud som om der er trafik på et lukket domæne.

Den samme type ”trafik” får du ind på dine aktive kontoer og det er yderst irriterende, da det farver statistikken.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis. og derfor er det jo også et spg om hvor meget man rent faktisk kan bruge besøgs tal fra GA til.

Nogle som ved om det er muligt at skifte sin UA-12345678-1 kode uden at man mister sine data?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Præcis. og derfor er det jo også et spg om hvor meget man rent faktisk kan bruge besøgs tal fra GA til.

Nogle som ved om det er muligt at skifte sin UA-12345678-1 kode uden at man mister sine data?

Hej Michael

Ghost referrer spam, som kun rammer din GA konto kan fjernes fra GA med et filter.

Referrer spam der rammer din webside kan du stoppe i f.eks .htaccess

Link til lidt inspiration - har ikke selv prøvet løsningen, men vi kan jo spørge om der er nogen der har?

http://www.amino.dk/forums/t/254847.aspx

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan filtreres fra. Men det er et problem Google bør få løst.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
De kan filtreres fra. Men det er et problem Google bør få løst

Hej Jonas

Ja, det kan vi godt blive enige om - men nu er der gået næsten et år, så tvivler lidt på at Google vil gøre noget.

Men indtil da, må man nøjes med et filter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)