Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdskontrakt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været så heldig at finde en partner til et app projekt, og vi ønsker begge at lave en kontrakt før vi går i gang, sådan vi ikke kommer i problemer. Men vi har et lille problem og det er, at ingen af os, før har indgået et samarbejde, så vi ved ikke helt hvordan eller hvad vi gør. Så derfor søger vi nu nogle råd om hvad vi skal gøre, skal vi kontakte en advokat eller kan man bare tage en standrad samarbejdkontrakt eller hvad? 

Venlig hilsen 
Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil klart råde til advokat - en neutral. Standard vil ofte mangle hensyn til mange specielle forhold, og ofte vil man først opdage det, ved en større ueninghed, og måske opdage, at den slet ikke holder i retten   -Læs evt også http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Advokat er klart at anbefale. 

Men det kommer meget an på jeres budget.. Jeg har selv indgået aftaler uden alt for meget papir arbejde - og betalt prisen da det gik galt. 

Dog vil jeg sige, hvis det er med de rigtige mennesker, vil jeg nok være villig til at tage chancen igen. 

Det kommer meget an på situationen - og om du er ved at udvikle den næste Snapchat / tinder - eller om du vil lave en app med opskrifter. Altså om du laver en Unicorn ($1B uden VC) eller en mindre virksomhed.

Tænk på det mere som virksomhed end app.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:
Jeg har selv indgået aftaler uden alt for meget papir arbejde - og betalt prisen da det gik galt. 

Yep - og prisen kan nemt blive højere end blot tabet af de timer, man har lagt i det. Det har jeg måttet erkende.

Hans

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Yep - og prisen kan nemt blive højere end blot tabet af de timer, man har lagt i det. Det har jeg måttet erkende.

For da slet ikke at begynde at tale om ens dårlige humør og effekt det generelt kan have på ens liv at håndtere den slags pjat :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)