Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gjorde du da du startede din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg står med en idé som i princippet er opfundet, men jeg har kunne ændre det så meget at jeg totalt differencer mig fra andre.

Dog synes jeg det at komme godt i gang er totalt uoverskueligt, mest fordi jeg ikke helt ved hvad der er vigtigst at starte med. Derfor ville jeg spørge jer om hvad i gjorde da i startede jeres virksomhed. havde i en hvis struktur eller gik i bare i gang fra en ende? 

Kender i evt. en god metode at starte på?

(Jeg har lavet en forretningsplan)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har lavet en forretningsplan, så er det vel blot at føre den til livs og komme igang?

Hvis du synes, at det hele er overskueligt, så vil jeg anbefale dig at skrive de ting ned, som du skal nå og udføre dem en af gangen - dette afhænger selvfølgelig af, hvordan du bedst selv kan lide at arbejde. 

Jeg tror, at det er meget forskelligt fra person til person, hvordan man griber sin opstartsfase an. 

Få evt. hjælp hos nogle erfarne erhvervsdrivende. Har din lokale kommune et såkaldt "vækstcenter" - eller anden iværksætterhjælp - så tag kontakt til dem; de kan muligvis komme med nogle fornuftige input. 
Men det er vel bare at komme i gang og starte fra en ende af - ligesom med rengøring ;-)

Held og lykke - jeg ønsker dig god vind!

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er næsten umuligt at svare på dit spørgsmål. 

Du skal være super konkret - og spørge til konkret hvad du tænker på. 

Hvis du mangler et spark i den rigtige retning og du ikke vil skrive om det offenligt, så er du velkommen til at skyde mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Gå til hjemmesiden www.startupsvar.dk  Det er iværksætterens opslagsværk med over 100 svar på dine iværksætterspørgsmål. Bare gå igang - og der er også alt du behøver for at lave en forretningplan.

mvh

Mogens

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For 19 år siden fik jeg en ideen, og kan kun sige hop..:-)

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Drop alt med retorik og forkromede planer...
Hvis du oprigtig har interressen for dit valgte område, bliver du naturligt valgt af dine kunder... Uanset branche.

Jeg startede mit cateringfirma som en hobby, (ved siden af mit fuldtidsjob og små børn) der langsomt men sikkert tog fart....
Jeg vil råde dig til at holde det enkelt og bare gå igang...
Jeg har nu været fuldtidsselvstændig i 4 år og bliver ALDRIG lønmodtager igen 😀✌🏼️
Jeg lavede et mål der hed: når jeg tjener hvad der svarer til halvdelen af mit fuldtidsjob løn om måneden i mit lille hobby firma, så tjener jeg også resten når jeg siger op og kaster al min tid på firmaet... Og ja.. Det virker 😄🍻

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)