Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros til Hjemmeside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Hej Thomas

Jeg synes den brune store bjælke, som man støder på når man scroller ned, er lidt for stor. Tror det vil se kønnere ud hvis der var mindre brun plads. :)

Angående det område hvor der er feedback fra kunderne (helt i bunden), der skulle der måske anvende nogle andre farver/kombinationer. Det ser lidt gammeldags ud.

Ellers synes jeg det er en flot og enkelt side du har fået stablet på benene. :)

Hej Simon

Det var egentligt meningen det skulle fremstå mere som mørk "guld". Tak for du lige hev det frem, farvekombinationerne er en af de ting jeg har været meget i tvivl om.

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden ser lækker ud, men din mail, tlf og facebook logo i headeren synes jeg sidder et underligt sted, kan de ikke rykkes helt til venstre eller højre? Det irriterer i hvert fald mine øjne.

Set fra desktop

Tilmeldt 19. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser fed ud!

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeanne R.:

Den ser fed ud!



TAK Jeanne ;)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Fin side!

Det kunne måske være en god ide at rykke e-mail og telefonnummer i header ud til højre og måske give lidt mere højde til headeren. Gerne større font.

Den brune/guld område, synes jeg sagtens kunne udskiftes med hvid i stedet så lade bogstaverne være sorte.

Så tror jeg også logoet ville komme mere frem. 

God arbejdslyst. 

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

Super flot hjemmeside du har lavet! :-)

Det eneste jeg lige falder over er animationerne.

/services/ har "fade left"
/om-damgraphics/ har ogsaa "fade left"
/blog/ har "fade top"

Fade fra venstre giver god mening og godt flow, da du har navigationen paa venstre as well.

(Proev eventuelt med en standard fade in (jeg er ikke selv saa meget for "bevaegende" animationer - det virker ofte lidt 90-00's PowerPoint-agtigt).)

Venlig hilsen,
Ole

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg faldt lige over en anden ting:
/om-damgraphics/
Jeg havde fjernet "Et godt citat" - det bidrager ikke rigtig med noget og er bare en forstyrrelse - I mine oejne meget fristende at lave men unoedvendigt indhold som saa mange WordPress temaer har nu til dags (enten i demoen/templates eller som funktion direkte i temaet).

Venlig hilsen,
Ole

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Atypisk med menuen i venstre side mend det fungerer ret godt her. Men nu den ikker fylder mere (og der ikke er andet under den), synes jeg det er en skam at den ikke er statisk sådan at den hele tiden er synlig mens man scroller :)

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja headeren og det guld/brune område er begge ting jeg lige må lege mere med. Nu er i et par stykker der har nævnt det, så der må være noget om snakken! :)

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback ole

Ja det er squ vigtigt animationer fungerer ens. Så fedt du opdagede den fejl! Tak :)

Nogle vil mene det kan virke powerpoint agtigt, personligt synes jeg det giver lidt ekstra liv til en side, hvis ellers det benyttes rigtigt.

I forhold til citatet synes jeg bare det rammer rigtig godt i forhold til den måde jeg ofte arbejdet med mine kunder.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)