Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros til Hjemmeside

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Mit første indtryk er klart, at det er en super fed side - mega lækkert design!

Der er dog et par ting, der kunne forbedres. Den side - når man scroller lidt ned, der hedder "Hvorfor vælge mig?", virker meget tynd - her skulle du måske overveje at smide noget mere tekst ind, nogle links, knapper eller et billede. Lidt i den stil som du har gjort på siden "Om Demographics". 

Desuden ville jeg overveje, hvis jeg var dig, om blogindlæggene skulle vises vertikalt ned af siden - hvis du forstår. Sådan så man scroller ned for at se flere indlæg - det, du har nu, ligner lidt en produktside eller noget af den art.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det ser sku meget godt ud. Smile

Umiddelbart er det eneste, at der er en hvid kant i bunden af siden "Services", under "Direkte kontakt", samt en hvid kasse i footeren på "kontakt".
Det skær lidt i min øjne, ellers er siden pæn og informativ.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt du kan lide designet Kasper!

og tak for dine inputs! gode pointer.

"Hvorfor vælge mig?" har jeg lavet på denne måde få et få fuld fokus på ordene, uden at blive forstyrret af andet.
Men ja, du kan have ret i at det måske kan virke for tyndt. 

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Jesper,
Ja det har du ret i.. de hvide områder er squ' lidt malplaceret!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej fin side Smile

ikke smart aktiv links her til siden det laver jo to ens sider , så det kan give lidt duplikat problemer i indeksering af siden 

cvr nummer i fodnoten på siden 

der ok ord siden dog optimere dem altså husk h1 overskrift siden og h2 underskrift og teksten siden igennem h3 h4 derved er den mere optimeret , der er tæt ved ideel ord 500 ord forsiden hvis dine ord optimereser , der mangler også titler på alle billederne dette kan også hjælpe op på antal ord siden , der er al tekst på alle bilederne dem jeg tjekkede på siden.

der er ingen meta titler siden og meta beskrivelser på siden ideel er 40 tegn i titlen og meta beskrivelsen er på 120-160 tegn  

facebook likes til din firma side og del likes knap på siden og få google plus siden det er en seo fordel 

rocket plug in og .imagely.com vil forbedre sidens score så hurtigere kommer ind på siden retter en del fejl og gør billederne og ses hurtigere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Mikael,

Jeg går i gang med SEO på det rigtige domæne, så den del venter jeg lidt med. Men vil da teste de plugins af ;)

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Generelt fed hjemmeside! :) Dog måtte dit ellers fede logo gerne være en smule "15-20%" større?

- Det er forresten på mobilen! Jeg har ikke set din hjemmeside på en desktop endnu! :)


Vh,
Meal4U.dk

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg synes den brune store bjælke, som man støder på når man scroller ned, er lidt for stor. Tror det vil se kønnere ud hvis der var mindre brun plads. :)

Angående det område hvor der er feedback fra kunderne (helt i bunden), der skulle der måske anvende nogle andre farver/kombinationer. Det ser lidt gammeldags ud.

Ellers synes jeg det er en flot og enkelt side du har fået stablet på benene. :)

 

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Meal4U:

Hey,


Generelt fed hjemmeside! :) Dog måtte dit ellers fede logo gerne være en smule "15-20%" større?

- Det er forresten på mobilen! Jeg har ikke set din hjemmeside på en desktop endnu! :)


Vh,
Meal4U.dk

Hej Meal4u. ja det kunne egentligt godt trænge til et par procenter mere på mobilen, for at komme rigtig til sin ret. Mener dog det har den perfekte størrelse på laptops/Ipad :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)