Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-handelsløsning til ny webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal til at lave en ny webshop. Det er med handel af økologiske fødevarer. Derfor skal det være en løsning der kan håndterer temmelig mange produkter 10.000+. 

Den skal være ekstrem brugervenlig både for kunden og for mig. Jeg er ikke selv i stand til at programmere det mindste, så det skal ikke være en costum løsning, men en "standard" løsning hvor man ikke er tvunget til at skal have en programmør ind over hver gang der skal ændres noget.

Det er vigtigt at den er fremtidssikret på en måde så der løbende kan tilføjes nye funktioner, efterhånden som behovet opstår.

Naturligvis skal løsningen være søgemaskine venlig (google)

Jeg har selv kigge på dandomain. Jeg ved godt det er en dyr løsning, men jeg har indtryk af at det er noget der virker. Har jeg ret, eller kan i anbefale en anden handlesløsning der kan det samme eller er bedre ?

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når det er så mange produkter vil jeg klart anbefale dig en Magento eller Prestashop , dandomain er også en fin løsning, du skal bare være klar over den hurtigt bliver dyr hvis de standard ting der er i den ikke er nok for dig

NB: har sendt dig en PM

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

10.000 + produkter er faktisk i den størrelse hvor jeg vil mene man seriøst skal overveje custom-programmeret... 

Typisk med et så stort omfang, så har man så mange specialkrav og ønsker - der er nødvendige. 

Nu kender jeg ikke din forretning - men vil med udgangspunkt i overstående 100% mene at du som minimum skal tage en opensource som Ib også anbefaler i denne tråd eller følge min mavefornemmelse og gå custom. 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

10.000 + produkter er faktisk i den størrelse hvor jeg vil mene man seriøst skal overveje custom-programmeret... 

Ja der skal skrues lidt på Prestashop eller magento for at få en flyende oplevelse ud af det med +10.000 produkter

For dem der er nysgerrige efter hvad en custom løsning også kan være kan lure lidt på otto.de developer side https://dev.otto.de/category/architektur/  det er custom så det batter ;-) , men nok over OP budget 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at finde den rigtige løsning første gang, da jeg ikke har lyst til at oprette produkterne mere end 1 gang ;o) Det er vel også et spørgsmål om hvilke server den hostes på? Mine kunder bor primært i Danmark.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Server delen skal selvfølelig også passe til, en shared løsning til 2 euro i mdr er ikke det du skal gå efter

Den med at serveren skal stå i danmark har ikke så meget at sige i forhold til om den f.eks er placeret i sverige eller tyskland

Hvis du virkelig mener at du skal have 10.000 produkter på, er det klogt at gå efter en løsning/implementering hvor en del eller det meste kan automatiseres ved oprettelse af produkter , hvis du har data på dem ? , eller er det nogle der skal oprettes løbende ?

Hvis der f.eks skal oprettes produkter manuelt så er det med at få ansat nogle til et fritidsjob , hvis vi bare antager at det tager 2 min (så er man hurtig) at oprette et produkt , vil det tage 333 timer at oprette dem ;-)

Min anbefaling er at du får en sparing med en der kan guide dig til de muligheder der findes ,og få sat nogle forskellige muligheder op med fordele og ulemper og så tager en beslutning ud fra det

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde forestillet mig at det er noget der skal oprettes løbende. Men der skal nok tastes 1000 produkter ind inden man åbner shoppen.

Jeg bruger i dag e-conomic som regnskabsprogram og shoppen skal naturligvis kunne "tale" sammen med det. Der skal være mulighed for på et tidspunkt at lave en abonnement og B2B funktion. Naturligvis skal man kunne betale med dan/visa kort og div kreditkort. samt mobilepay, paypal osv.

Shoppen skal også kunne ses på tablets og mobil devices. Desuden skal der være en rigtig god søgemaskine på shoppen. 

Og det ville også være fint hvis det kunne tale sammen med Postdanmark/gls.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De 2 open source løsninger jeg tidligere anbefalede kan begge levere det du skriver enten som standard eller med færdige moduler er kan installeres

Af de er Prestashop rent administrations mæssigt lidt mere brugervenligt at komme igang med for dig hvis du ikke tidligere har arbejddet med en af de 2 løsninger

Du er velkommen til at skrive til mig på ib@bitfork.de hvis du ønsker hjælp til en af de 2 løsninger , de er begge dyrere at komme igang med end en dandomain løsning men til gengæld slipper du for et løbende abo. udover udgift til hostning 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:

Det er vigtigt at finde den rigtige løsning første gang, da jeg ikke har lyst til at oprette produkterne mere end 1 gang ;o) Det er vel også et spørgsmål om hvilke server den hostes på? Mine kunder bor primært i Danmark.

Du er velkommen til at smide mig en mail med dit telefon nr, så giver jeg dig et kald... 

Kan nok svarer på de fleste af dine spørgsmål på 5-10 min - men det hjælper dig nok lidt bedre på vej. 

Ambitionsniveauet, hvor mange besøgende du forventer etc - vil hjælpe en del. 

Du kan fange mig på jh@jannikhansen.co.uk 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
10.000 + produkter er faktisk i den størrelse hvor jeg vil mene man seriøst skal overveje custom-programmeret... 

Vi laver en MAgento Enteprise løsning for en kunde i massachusetts med 11.000.000 Produkter.

Det er ikke noget problem at implementere store produkt baser i en magento webshop.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)