Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en god bolig i syd Florida?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :


I forbindelse med mit arbejde har jeg mulighed for at flytte til syd Florida i ca. 9 måneder.

Jeg søger derfor en bolig, som jeg kan leje i syd Florida i ca. 9 måneder. Men hvordan finder jeg en god bolig i syd Florida, har I evt. gode råd eller kan anbefale gode websider?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer an på hvad du mener med god bolig. Er det lejlighed, hus eller bare et værelse?

Jeg har selv brugt følgende websites:

http://www.zillow.com
http://www.rent.com
http://www.apartments.com
http://www.craigslist.org

Jeg vil anbefale dig ikke at leje noget på forhånd. Nar du flytter herover, så bo et par uger på et extended stay hotel, og kør ud og se de boliger du er interesseret i, og få et indtryk af området. Billederne online afspejler ikke altid virkeligheden!

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde dette fra os lokale bibliotek.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Jacobsen:
Jeg vil anbefale dig ikke at leje noget på forhånd. Nar du flytter herover, så bo et par uger på et extended stay hotel, og kør ud og se de boliger du er interesseret i, og få et indtryk af området. Billederne online afspejler ikke altid virkeligheden!

Jeg kan kun støtte dette!

Jeg flyttede fra Sverige til London - og jeg brugte 6 timer på research... Der havde jeg set 3 lejligheder - og skyndte mig som en i hel.... 

Hvad jeg indså efter 3-4 uger var jeg havde valgt et af de værste områder af London. Så jeg endte med at bo 12 mdr det forkerte sted, fordi min kontrakt bandt mig der til.. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen:

Carsten Jacobsen:
Jeg vil anbefale dig ikke at leje noget på forhånd. Nar du flytter herover, så bo et par uger på et extended stay hotel, og kør ud og se de boliger du er interesseret i, og få et indtryk af området. Billederne online afspejler ikke altid virkeligheden!

Jeg kan kun støtte dette!

Jeg flyttede fra Sverige til London - og jeg brugte 6 timer på research... Der havde jeg set 3 lejligheder - og skyndte mig som en i hel.... 

Hvad jeg indså efter 3-4 uger var jeg havde valgt et af de værste områder af London. Så jeg endte med at bo 12 mdr det forkerte sted, fordi min kontrakt bandt mig der til.

 Yes I har så evigt ret - ro på - flyt dertil i en tid på hotel eller andet - og søg derfra - 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eller gå med Air'b. Hvis du kun er der 9 måneder så gælder det jo om at opleve noget frem for køre rundt og kikke på steder at bo :-)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Eller gå med Air'b. Hvis du kun er der 9 måneder så gælder det jo om at opleve noget frem for køre rundt og kikke på steder at bo :-)

God vinkel på det :-) Medmindre du skal bruge fast adresse, så er det da også en fed mulighed - og vil give dig chancen for at bo flere fede steder og opleve 

Tilmeldt 17. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres gode råd :)

Som Peter Skouhus skriver, så vil jeg gerne undgå at bruge alt for meget tid på at kigge på boliger, når det "kun" drejer sig om ca. 9 måneder. Jeg tror derfor jeg vil give airbnb et skud, selvom der godt nok er meget at vælge imellem. Når jeg har fundet noget prøver jeg måske lige at poste det herinde :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Neoaarhus:
Jeg tror derfor jeg vil give airbnb et skud, selvom der godt nok er meget at vælge imellem.

Check at dit visum ikke kræver fast bopæl. Normalt skal man oplyse immigrationsmyndighederne hver gang man flytter når man er på et visum (det skulle jeg ihvertfald med mit H1B).

Tilmeldt 17. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du fuldstændig ret i at jeg skal, og vil faktisk også gerne bo det samme sted i de 9 måneder.

Jeg har kigget på airbnb, og synes godt nok det er svært.

Det er min kæreste og jeg, som der skal afsted, og vi har følgende krav til vores bolig:

- To værelser (et soveværelse og et "kontor")
- Trygt og sikkert område
- Roligt område uden for meget larm
- Terrasse, så vi kan nyde det gode vejr
- Placeret i syd Florida
- Godt funktionelt køkken
- Stabilt internet
- Møbleret

Ideelt set er det nok et slags communities vi søger, hvor der er ro og afslapning.

Det bedste bud jeg kan finde på airbnb er denne: https://www.airbnb.dk/rooms/12323588?guests=2&s=7ZkhEOSI&check_in=2016-09-01&check_out=2017-06-01 Den vil koste 18106 kr./md, og det synes jeg der virker noget dyrt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)