Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af murerfirma og mangler kunder

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mette Monty Koor:

Brug jeres netværk! Jeg har rigtig mange håndværkere som kunder, og det er vis netværk de får de fleste kunder.
I forhold til de tiltag du nævner ville mit bud være at hive fat i maguru, de kan hjælpe dig forholdsvis billigt, og ikke mindst uden binding.
Etablerede netværk er også en mulighed, det koster, men virker, især for håndværkere.
Facebook er der en gruppe der hedder selvstændig HÅNDværker, prøv evt også den.
Held og lykke!

Hej.

Maguro har jeg aldrig hørt om faktisk. Jeg har været inde på deres hjemmeside og tjekket lidt op på det. Helt sikkert et spændende tiltag, som jeg faktisk har søgt lidt efter. Jeg kan se, at inde på deres side, er der en del håndværkere, som er tilfredse med deres services, hvilket jo er et stort plus.

Mht. facebook og selvstændig HÅNDværker, er den lige til. Umiddelbart, ser det ud til at det er meget Sjællandbasseret (gruppen altså), men det er da hvert fald et forsøg værd. Vi befinder os jo i Aalborg, men landet er jo ikke så stort (: Desuden har jeg selv arbejdet meget derover tilbage i fortiden (;

Mange tak for det gode råd :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rune2016:

Kasper Friis:

Hej Rune

Hvis I leder efter et markedsføringstiltag, der ikke er omkostningstungt, så overvej PR! Find ud af, hvad der gør jeres murerfirma specielt, og hvad der gør jer specielt, hvorefter i sender en pressemeddelse. Du skriver selv, at I har købt annoncer i den lokale sprøjte, men hvad hvis i kunne få jeres helt egen artikel? Gratis endda...

Det er naturligvis klart, at før pressen gider skrive om jer, så skal I udskille jer. Det kan være, at I ikke holder ferie... At I har en udannelse, som ingen andre lokale murere har.... At I laver et nyt onlinesystem, hvor kunder kan "booke" jer online? 

Held og lykke. :-)

Du har fat i noget synes jeg. Vi er jo så heldige at vi kan skille os ud med at vi har en meget bred viden omkring de fleste fag i byggebranchen, hvilket er en kæmpe force. Men der skal lidt mere til før at det kan ende ud i en artikel, som mening mand vil læse. Vi arbejder på lidt niche-tiltag og ser om det evt. kan bære frugt. 

Mange tak for det gode råd. 

Hej Rune

Du kan have ret i, at der måske skal mere til, før avisen kommer. Men jeg er ny alligevel overbevist om, at hvis I finder en god vinkel, får skrevet en god pressemeddelse til den rette journalist og rammer mere eller mindre agurketid - så er det muligt! :-)

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune..

 

Jeg er selv i gang med at rette et firma magen til Huskompagniet..

 

du må gerne skrive til min mail hvis du er interesseret..

jack1989@outlook.dk

 

MVh jack

Tilmeldt 5. Mar 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack. 

Det har jeg gjort - på den mail du har angivet.

Med venlig hilsen 

Rune

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med reklamer på jeres bil(er) og måske en røvfuld t-shirts som I kan dele ud af... og selv gå rundt i? 

Det er faktisk ganske "gratis" at lave reklamer gaver... 

http://www.klisterkongen.dk/gratis/

De bedste hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mester:)

først og fremmest, tillykke med springet!

hvor er i interesserede i opgaver henne? har en DEL murerentrepriser jeg bare ikke kan finde leverandører til, så hvis i er friske, DYGTIGE, og fair med prisen, tror jeg at  jeg umiddelbart kan hjælpe jer meget på vej!

ring eller skriv, 42764748, så finder vi ud af noget

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Aqua Wellness A/S Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille køkken opgave til jer, hvis i har tid, og vil give en pris.

Jeg startet selv for 8 år siden, som selvstændig og vil gerne tage en snak om mine oplevelser, min erfaring er at rådgivning er fint et stykke af vejen, men det handler om hvad man selv gør for at løfte opgaven.

Søren 29446546

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange mennesker kontakter en håndværker på baggrund af en flyer?

Jeg kender ingen!

Da jeg havde tømrerfirma fik jeg 99 % af mine kunder gennem netværk og tidligere kunder.

Ud og lav noget godt arbejde til en fair pris.

Gå en meter længere end andre og sæt en ære i at yde et virkeligt godt stykke håndværk HVER GANG

Er I dygtige og omgængelige skal det nok gå :-)

Held og lykke med springet

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Rune2016:
Er der noget jeg har glemt i min iver?????

Ja - ud over Google så er Facebook det bedste sted at få kunder - ikke unormalt at få opkald til håndværkere for 50-250 dkk pr. stk. 

Rune - hvilken by er du i?

Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bruge for en murer på timeløn i otte uger, har det nogen interesse?

Mvh

Bison Byg Aps

Rune Fjældhøj

Kloakmester

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)