Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af murerfirma og mangler kunder

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Ja langt om længe er det mig der tager springet som selvstændig sammen med min kammerat.

Min kammerat og jeg er begge uddannet murer og efterfølgende er vi begge uddannet som bygningskonstruktører. Dvs at vi allerede i vores firma har en del viden, som er gældende inden for alle fag, som hører under byggebranchen. Det er naturligvis tanken, at denne viden skal komme i spil når forretningen er sund og stærk - senere i fremtiden.

Vores nuværende problem er, at pengene er små og vi skal have flere kunder, det er her jeg får brug for lidt råd :D

Vi har/skal lave følgende tiltag:

- Reklame i den lokale sprøjte (lokalavis)

- Flyers i supermarkeder mm.

- Flyers i parcelhusområder 

- Opbygning af hjemmeside - og derigennem SEO og google ranking 

- Sociale medier.

Så kære aminoer..... Er der noget jeg har glemt i min iver????? Kan man lave flere tiltag, som ikke er så omkostningstunge? Det skal lige siges, at vi er i den meget spæde start, men ikke destomindre tror jeg 110% på at vores evner rækker til, at kunne opbygge en rigtig fin og god forretning. Jeg håber, at i kan komme med et par gode fif.

Med venlig hilsen  

Rune 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

i kan få en https://www.google.com/business/ side derved op i lokale søgninger på google 

der er så meget i kan når siden er oppe at køre bloggen løs på hjemmesiden 

få skrevet presse meddelers 

komme i ud i artikler sider 

komme i link kataloger giver lidt stadigvæk dog meste i får nogle danske ip adresser der linker til siden .

i kan jo ligge siden herpå amion.dk når den er færdig så kan vi give feedback på siden