Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner ads - hvilket tema og er de bedst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en blog og vil gerne have ads på den - har kigget på Partner ads og synes de ser ud til at have nogle gode deals - hvad er jeres erfaring? Mit tema kan kun vise ads på PC og viser ikke ads på mobile enheder - nogen der ved om der er et tema der gør det? Partner ads siger, at de ikke ved noget om det og at jeg skal spørge her. Det er lidt underligt - men ok - det gør jeg så :)

Håber der sidder en haj herinde, der ved noget om det :)

Tak

Mette

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Glargaard:

Jeg har en blog og vil gerne have ads på den - har kigget på Partner ads og synes de ser ud til at have nogle gode deals - hvad er jeres erfaring? Mit tema kan kun vise ads på PC og viser ikke ads på mobile enheder - nogen der ved om der er et tema der gør det? Partner ads siger, at de ikke ved noget om det og at jeg skal spørge her. Det er lidt underligt - men ok - det gør jeg så :)

Håber der sidder en haj herinde, der ved noget om det :)

Tak

Mette

Jeg har god erfaring med at bruge PartnerAds, så dem kan jeg kun anbefale. 
Mht. dit tema, hvilket system kører du så med? WordPress? Hvis det er WordPress kan du jo bare surfe rundt i temakataloget - der er masser af temaer hvor der er reklameblokke både på desktop- og mobilversion. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Du kan helt sikkert finde en nørd som kan hjælpe dig med at få lavet dit tema. 

Et tema er bare ikke nødvendigvis klar gjort til reklamer. 

Prøv Amino Freelancer, hvis du ikke kender nogle.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas - jeg bruger Wordpress ja. Og jeg har valgt et tema hvor der er gjort plads til ads - det virker bare ikke på mobilen - det er derfor jeg spørger =D

Jeg må bare google det noget mere så...

Tak

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Jeg er helt sikker på at der findes temaer der kan bruges som de er. Ingen grund til at få lavet et og på den måde blive afhængig af en der skal opdatere. Men tak for forslaget :)

Mette

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Glargaard:

Hej Jannik

Jeg er helt sikker på at der findes temaer der kan bruges som de er. Ingen grund til at få lavet et og på den måde blive afhængig af en der skal opdatere. Men tak for forslaget :)

Mette

Jeg har faktisk ikke set særligt mange der er naturen har en reklameplads til mobil. 

De fleste er templates folk selv designer

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dine reklamer kan også bare være links uden bannere, f.eks. kan du liste en masse produkter op med affiliate links på, det giver det samme som et klik gennem banner.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Dine reklamer kan også bare være links uden bannere, f.eks. kan du liste en masse produkter op med affiliate links på, det giver det samme som et klik gennem banner.

I like your creative thinking.... 

Eller måske indsætte banneret i den faktiske blogpost der drejer sig om emnet. 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det - det var da en idé =D

Mette

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Dine reklamer kan også bare være links uden bannere, f.eks. kan du liste en masse produkter op med affiliate links på, det giver det samme som et klik gennem banner.

Hej undskyld at jeg ikke laver min egen tråd. Men hvordan gør man dette? At linke til en service eller et produkt og få kommision? Synes at hos partner-ads er der kun bannere.

Mvh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)