Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er forummet værd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et debatforum som jeg har haft i mange år med varierende aktivitet.
Lige nu er det pænt, men jeg har ikke tiden til at passe det, så det kan lige så godt gå til nogen der vil gøre noget ud af det.
Jeg har aldrig haft reklamer på, og altså ikke tjent noget, men det er der jo mulighed for.
Men hvad kan jeg egentlig få for det? Jeg ved at det ikke er alverden, men en rettesnor ville være rar.
Jeg kan ikke lige se hvordan jeg smider billeder på af statistikken, men info kan ses på min Facebook profil Mette Monty Koor.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette

Mette Monty Koor:


Men hvad kan jeg egentlig få for det? 

Det kan afhænge af mange ting... Nogle hjemmesider har meget målrettet trafik, hvorfor de bliver mere "værd" at have reklamer på. Der er jo også flere måder at gøre det på - du kan sælge et par bannerannoncer, eller du kan kontakte firmaer, der tilbyder affiliate markedsføring

Men statistikkerne ville hjælpe os med at hjælpe dig.... Besøgstal, gns. sessionsvarighed osv...

God vind.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er meget enig af Kasper. 

Det er en vurdering af besøgs antal, hvor loyal din målgruppe er og ikke mindst meget indhold de skaber / debattere. Derudover også hvor meget af den aktivitet der kommer fra mobil. 

Og så er det jo supply/demand - det kommer meget an på hvad den nye potentielle køber har lyst til at betale, hvor meget potentiale de ser. 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)
Jeg tror ikke jeg får alverden for det, det ville bare være ærgeligt at sælge til 1000 hvis jeg kan få 5000.
Jeg kan ikke få billeder af statistikken herind fra telefonen, men de kan ses her:
https://facebook.com/mette.monty.3?ref=bookmarks

Jeg er slet ikke interesseret i at gøre noget ved det mht reklamer osv, jeg skal egentlig bare have det skudt af

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mette Monty Koor:

Tak for svar :-)
Jeg tror ikke jeg får alverden for det, det ville bare være ærgeligt at sælge til 1000 hvis jeg kan få 5000.

Jeg er slet ikke interesseret i at gøre noget ved det mht reklamer osv, jeg skal egentlig bare have det skudt af

Måske skulle du prøve at sætte det til salg på en virksomhedsbørs? Eller Facebook? :-)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Friis:
Måske skulle du prøve at sætte det til salg på en virksomhedsbørs? Eller Facebook? :-)

Jah.. virksomhedsbørsen har jeg ikke prøvet denne gang, men Facebook jo.

Vi ser... nogle af debatørrerne vil vist gerne overtage, så det bliver nok sådan :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)