Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte virksomhed i Dubai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer, 

Vi går med en drøm om at flytte til Dubai og ha' vores firma sat på benene dernede (jo hurtigere jo bedre). I den forbindelse vil jeg spørge om der findes en venlig sjæl som kan hjælpe os med at komme i kontakt med de rigtige folk?

Der er tale om en virksomhed som producerer indretning samt pynt til børneværelser, men vi har også planer om at udvide vores produkt portfolie på et tidspunkt. Vi skal en tur til Dubai i aug., så et direkte møde vil også være super.

Ser frem til at høre fra jer :)

/M & M

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

For at få din drøm til at  gå i opfyldelse skal du nok adskille dine underøgelser i to forskellige retninger.

Den ene har med alt det praktisk at starte i Dubai - opholdstilladelse, business registrering, skattebetaling, og andre nationale regler du  skal følge.

Den anden retning er det med business - har du et godt produkt, kan det det sælges og til hvem, hvordan og til hvilken pris? Disse spørgsmål er gældende for alle der skal starte virksomhed uafhængig af det specifikke land. 

Jeg synes du skal lave en business plan (på engelsk) så du nemmere kan forklare dine planer over for mulige samarbejdspartnere i Dubai. Find informationer og templates til at lave en professionel plan på hjemmesiden business plan eller download iPhone app Business Plan for Entrepreneurs. Her er alt om business plan samlet et sted.

Held og lykke

Mogens

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Herunder flytter man ikke 'bare lige' til Dubai.

Du skal have en væsentlig formue for at få lov at kalde dig borger i Emiraterne.

Jeg vil starter med eksport via samarbejde og så flytte til Dubai, når formuen er skabt.

Nulskattefordelen udhules hurtigt af de massive omkostninger til bla. Freezoneadministration. (Gns. 25.000 kr. om året bare for postkassen) Samt meget høje leveomkostninger. Så du skal have væsentlig formue før Dubai kan betale sig.






Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Faldt lige over dette link http://whatson.ae/dubai/2016/07/dubai-future-accelerators/ Det siger:

Dubai wants to help change the world, and it’s putting its money where its mouth is…

Sheikh Hamdan and the government of Dubai has just put out a call to the innovators of the world: tell us your ideas for tackling “the most complex opportunities and challenges of the 21st century” and we’ll help them become a reality.

Jeg ved ikke om det det er noget du kan bruge, men det er vær at undersøge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)