Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skade lavet som freelancer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bramming
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Simple Homes ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Det er lidt et dumt spørgsmål, men jeg ville lige være 100% sikker.
Jeg arbejder som freelance for er firma hvor vi er blevet presset meget tidsmæssigt, hvilket har resulteret i at jeg er kommet til at ødelægge et dæk på en gummiged og en køler på en af firmaets firmabiler. Det er vel mig selv der skal betale de skader? Det var vel kun hvis at jeg var ansat at jeg IKKE skulle betale Selv?
Og hvis jeg selv skal betale, så kan jeg vel trække det fra i skat?
Mvh. Ham der fik en dårlig start på ferien. :-(

Tilmeldt 15. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv øv meget træls start på ferien ja :( 

Jeg kan ikke kommentere på det uretmæssige, men jeg føler med dig. Håber der kommen en god løsning på det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

har du en forsikring jeg vil da gå udfra den dækker skade der er sket , hvis altså har en forsikring ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

det første der springer lidt i øjnene er - at du som freelancer futter rundt i deres firmas gummiged og firmabil? Ofte vil en freelancer jo have egne redskaber  - som selvstændig. Ellers kunne det jo lugte af, at der omgås kildeskattelov og a-skatteindberetning fra firmaets side - ved at de beder deres ansatte have eget selskab, men rent faktisk lader dem udføre - lønmodtager arbejde