Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan øger jeg konvertering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej flot webshop

synes det funger okay eneste felt måske for er mobil nummer i betaling forløbet 

der står ikke i produkt beskrivelserne hvor meget vind , frost vejr de klistermærker kan klare du har siden , jeg savner en grundige produkt beskrivelsen på siden 

så lige dette her produkt havde en meta beskrivelsen over 200 tegn og kun 19 tegn i titlen  det er seo fordel 40-60 i titlen og meta beskrivelsen 120-160 tegn

din side er meget lidt mobil venlig siger google pagescore https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fshinetech.dk&tab=mobile 

næsten alle bilederne mangler titler på siden de har al tekst på billederne de fleste af billederne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot side, men for at kunne hjælpe kan du måske skrive lidt mere om din situation

Hvad ligger din konverteringsrate på nu?

Hvilke sider lander dine besøgende på?

Hvor falder de fra i processen?

Ellers ville jeg fokusere på den landingpage som bliver besøgt oftest og arbejde med nogle tydelige call to actions. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias 

Det virker desværre meget mystisk med de meget synlige vandmærker på flere af dine produkter. Ved nærmere eftersyn kan jeg se at det er dit eget vandmærke, hvilket selvfølgelig giver god mening. På afstand tror jeg desværre det sender en noget sjusket udtryk. 

Hvordan får du dine besøgende?

Hvilke annonceringsformer benytter du? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)