Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med at modtage forbrugsforeningen på en webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Udbetalingen fra Forbrugsforeningen er i princippet på samme måde som Mastercard. Der modregnes et aftalt procentvis vederlag, som medlemmet opnår i bonus ved at handle hos dig. Vi giver eksempelvis en rabat på 11 % og de 11 % modregnes så i vores udbetaling fra FBF. Ved godt at det ved Mastercard ikke er en bonus, men et gebyr, men det modregnes også, så i princippet vil jeg sige at de to kort er ens.

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Ved ikke om du har erfaring med betalinger med Mastercard? Det er lidt på samme måde, med at betalingen først kommer til udbetaling efterfølgende. Mener det er op til 5 uger efter betalingen er trukket fra kundens forbrugsforeningskort. Har endnu ikke stiftet bekendtskab med en returnering ved køb med kortet, men mener nok, at skulle det ske, så får du stadig hele betalingen, men får efterfølgende en opkrævning fra Forbrugsforeningen som en modregning - eller så modregnes beløbet på næste udbetaling fra dem. Hvis kunden ikke betaler Forbrugsforeningen, det tror jeg slet ikke kan lade sig gøre, da beløbet trækkes uanset hvad og så ophober kunden vel bare en gæld på kortet og senere hen, formentlig en lukning af kontoen og eventuelt inkasso. Lige den del er formodninger, da jeg ikke har prøvet det endnu, men vil tro du kan finde disse info på deres side eller ved at kontakte dem.

Kunden får jo kredit, så hvad hvis kunden ikke betaler hvad de skylder Forbrugsforeningen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på, ud fra den måde du stiller spørgsmålet op - mit bedste svar må næsten være at kontakte Forbrugsforeningen og høre dem ad. Som sagt, har jeg heldigvis ikke prøvet det scenarie.

Det er jo et betalingskort med en kredit, og fungerer jo i og for sig ligesom med et Mastercard. Vil tro at resultatet vil være det samme, som hvis kunden ikke kan dække det skyldige beløb på sit Mastercard - så kommer der bare høje renter på og til sidst nok inkasso, som beskrevet tidligere.

Kontakt FBF på mandag og hør dem ad :-)

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Det er svært at svare på, ud fra den måde du stiller spørgsmålet op - mit bedste svar må næsten være at kontakte Forbrugsforeningen og høre dem ad. Som sagt, har jeg heldigvis ikke prøvet det scenarie.

Det er jo et betalingskort med en kredit, og fungerer jo i og for sig ligesom med et Mastercard. Vil tro at resultatet vil være det samme, som hvis kunden ikke kan dække det skyldige beløb på sit Mastercard - så kommer der bare høje renter på og til sidst nok inkasso, som beskrevet tidligere.

Kontakt FBF på mandag og hør dem ad :-)

Man skal have en aftale med Nets for, at lave aftalen med dem?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal have en aftale med Nets for at kunne bruge dem? Eller er det forkert?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må jeg være dig et svar skyldigt, men vores løsning kører gennem vores aftale med epay. Tror ikke du skál have en indløsningsaftale med Nets/Teller for at kunne modtage Forbrugsforeningen, da det ikke er et betalingskort der styres af dem, men som sagt, må være dig et svar skyldigt. Vi oprettede bare aftalen med dem, og fik den koblet på gennem vores aftale med epay. Tænker også det kan lade sig gøre med eksempelvis Quickpay, men skal ikke kunne sige det.

Kan stadig bedst anbefale at kontakte Forbrugsforeningen og høre dem ad, de må kunne give fyldestgørende svar på dine forespørgsler :)

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Der må jeg være dig et svar skyldigt, men vores løsning kører gennem vores aftale med epay. Tror ikke du skál have en indløsningsaftale med Nets/Teller for at kunne modtage Forbrugsforeningen, da det ikke er et betalingskort der styres af dem, men som sagt, må være dig et svar skyldigt. Vi oprettede bare aftalen med dem, og fik den koblet på gennem vores aftale med epay. Tænker også det kan lade sig gøre med eksempelvis Quickpay, men skal ikke kunne sige det.

Kan stadig bedst anbefale at kontakte Forbrugsforeningen og høre dem ad, de må kunne give fyldestgørende svar på dine forespørgsler :)

Men hvem er din indløser?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Nets, men ærligt, jeg ved ikke om forbrugsforeningskortet kører via indløseraftalen også, eller om det vil kunne lade sig gøre blot med epay og så en anden indløser.

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)