Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som har erfaring med at modtage forbrugsforeningen på en webshop

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet, at finde på google om nogen har erfaring med at modtage forbrugsforeningen  på en webshop, så prøver her inde. Nogen som har det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der blev jeg også lidt nysgerrig og er spændt på, at se om der nogle Amino´er, der bruger og/eller har erfaring med denne forening.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle gamle indlæg på Amino om det fra 2007, men kunne godt tænke mig, at høre nogle nyere erfaringer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager imod det og det fungerer egentlig udemærket - det eneste minus vi indtil videre har kunnet erfare, er tiden der går fra betalingen trækkes og indtil betalingen reelt kommer til udbetaling minus vederlag. Taget mange andre "rabat foreninger" i betragtning som vi har stiftet bekendtskab med, så er Forbrugsforeningen nok en af de bedre mht. aktive kundehenvisninger.

Skulle du have andre spørgsmål til hvordan og hvorledes, så spørg endelig :)

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Vi tager imod det og det fungerer egentlig udemærket - det eneste minus vi indtil videre har kunnet erfare, er tiden der går fra betalingen trækkes og indtil betalingen reelt kommer til udbetaling minus vederlag. Taget mange andre "rabat foreninger" vi har stiftet bekendtskab med, så er Forbrugsforeningen nok en af de bedre mht. aktive kundehenvisninger.

Skulle du have andre spørgsmål til hvordan og hvorledes, så spørg endelig :)

Kan du måle et øget salg?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nogle deciderede målinger på tal, men det sker jævnligt at en kunde betaler med dette kort, så et øget salg har det givet.

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jeg har ikke nogle deciderede målinger på tal, men det sker jævnligt at en kunde betaler med dette kort, så et øget salg har det givet.

Hvad med konverteringer? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var lidt det jeg mente tidligere med et øget salg Wink

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Det var lidt det jeg mente tidligere med et øget salg Wink

Hvordan et det med udbetalingen af pengene fra Forbrugsforeningen? Får man sine penge selv om kunden ikke betaler til Forbrugsforeningen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du har erfaring med betalinger med Mastercard? Det er lidt på samme måde, med at betalingen først kommer til udbetaling efterfølgende. Mener det er op til 5 uger efter betalingen er trukket fra kundens forbrugsforeningskort. Har endnu ikke stiftet bekendtskab med en returnering ved køb med kortet, men mener nok, at skulle det ske, så får du stadig hele betalingen, men får efterfølgende en opkrævning fra Forbrugsforeningen som en modregning - eller så modregnes beløbet på næste udbetaling fra dem. Hvis kunden ikke betaler Forbrugsforeningen, det tror jeg slet ikke kan lade sig gøre, da beløbet trækkes uanset hvad og så ophober kunden vel bare en gæld på kortet og senere hen, formentlig en lukning af kontoen og eventuelt inkasso. Lige den del er formodninger, da jeg ikke har prøvet det endnu, men vil tro du kan finde disse info på deres side eller ved at kontakte dem.

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)