Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er kommet i kløerne på HK

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjerrehus:
Kan det virkelig være rigtigt?? skal jeg bare betale for at fred eller vil HK nu efterfølgende kræve flere sygepenge pr. uge pga. de påståede ekstra timer.

Hvorfor har du ikke meldt dig ind i en arbejdsgiverorganisation ?. De kunne for længst havde hjulpet dig med denne kedelige sag. Og så er det nok de eneste HK har respekt for.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MarkusK:

Hartman,  det er heller ikke selve HKerne man som personer ikke vil ansætte, det er fordi de er i en organisation hvorr de kan henvende sig  og som kværner små erhvervs drivende med ubegrænsede juridiske midler og endda kan presse 14 timers løn til en af deres medlemmer som ikke engang har været på arbejde.

Totalt usmageligt.

Kan hun i øvrigt selv bevise at hun har været på arbejde når der ikke  er nogen der har set hende ?  Det er jo dokumentfalskneri hvis hun har udfyldt en ugeseddel og afpresning  i form af inkasso

Nu er det sådan, at man som arbejdsgiver ikke har ret til at blande sig i hvilken fagforening eller a-kasse ens medarbejdere er medlem af.

Der er fagforeningsfrihed i Danmark - og hvilken fagforening og/eller a-kasse folk vil være med i kan arbejdsgiver ikke blande sig i.

Og så er der jo desværre også en hel del sager, hvor det faktisk er arbejdsgiveren der snyder og bedrager, hvor det er berettiget at en fagforening fører en sag for sit medlem.

Som skrevet tidligere; jeg har haft min kamp med HK, og er ikke medlem hos dem mere, og bliver det heller aldrig.

Trådstarter har her været uheldig med en besynderlig medarbejder, og jeg har også givet udtryk for at jeg faktisk er på hans side her.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)