Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billetsalg gennem WordPress.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... Jeg vil høre, om der er nogen der har erfaring med et system til Word Press der kan sælge billetter? Vi er i en lille aktivitetspark, og jeg ville gerne sælge daterede billetter til folk, mod en besparelse på 10%, for at kunne lokke flere folk til. Det er derfor ikke billetter til et event, men til hver dag. 

På forhånd tak.

EDIT: Efter en meget kort søgning på nettet, kan jeg se det, at der virkelig skal skydes nogle billetter af, før end det kan svare sig, mht. udgiften for at kunne modtage betaling med betalingskort. Jeg er ret ny i dette, så bær over med mig :) 

Hvis der er nogen der kender en mulighed for at kunne gøre det samme, som tager et lille gebyr, vil det også være en stor hjælp.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet en side som https://kortgebyr.dk/ , der kan du få et ret godt overblik over hvilke løbende udgifter der er til betalings muligheder

Hvis du er faldet over abonements betalingerne hos visse kan du prøve at fjerne dankort på kortgebyr siden 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover kan man vel også lave en Woocommerce forbundet med Paypal eller Stripe... 

Eller måske Shopify, hvis det skal være simpelt at gå i gang med. 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for jeres svar. Da vi stadig er i en "test" periode omkring salg af billetter online, vil det være en vanvittig stor udgift at skulle i gang med, hvis vi ikke sælger noget.

Over 50% af vores kunder er tyskere, og tror ikke de er helt trygge ved paypal e.l.

Indtil videre ser "billet.dk" ud til at være et godt valg.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

luskebuksen:

Over 50% af vores kunder er tyskere, og tror ikke de er helt trygge ved paypal e.l.

Jeg har tidligere boet en årrække i tyskland og de er mere vant til "trygge" ved paypal end f.eks i danmark

Men jo billet.dk er da en løsning som er hurtig for jer at se om i kan få sendt folk fra jeres hjemmeside til køb af biletter på billet.dk :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Du burde være fint kørende med en opsætning af WooCommerce webshopmodul, samt integration af en betalingsløsning uden de store løbende faste omkostninger. Hvis du eksempelvis vælger Clearhaus som indløser og Quickpay som getway, så kan du komme afsted med 0-50 kr. i faste månedlige gebyrer. Derudover ligger selvfølgelig de variable gebyrer når der fortages transaktioner. 

WooCommerce er super brugervenligt at benytte, og jeg påtænker at I kan oprette jeres billetter som normale produkter, hvoraf i eventuelt kan angive en udsalgspris 10 procent lavere en normalprisen. Derved signalere i den pågældende rabat til kunden, som potentielt kan forøge chancerne for køb. 

Vi opsætter løbende webshops på vegne af vores kunder, udarbejdet i WooCommerce. Send mig endelig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis relevant. Vi kan også rådgive ift. betalingsløsning jf. jeres behov. 

God søndag. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)