Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af mit nye sikkerheds site simpelt-sikkerhed.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg arbejder til dagligt med IT-sikkerhed og har et godt kendskab til IT-sikkerhed generelt.

Når jeg snakker med folk som ikke er inden for it-branchen kan jeg mærke en del forvirring når man snakker om it-sikkerhed. Der er mange fremmede begreber og der er mange misforståelser og folk har generelt svært ved at sætte sig ordentligt ind i det.

Det jeg prøver med denne hjemmeside http://simpelt-sikkerhed.dk/  er at forklare forskellige sikkerheds problemstillinger og termer på en måde så alle kan få forstå det.

Er der nogle af jer som har lyst til at læse nogle af de artikler igennem jeg har skrevet og eventuel komme med feedback omkring sprogniveau, valg af emner osv?

Tak for hjælpen og god aften :)  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har kigget på et par artikler, og der er bestemt plads til forbedringer mht. sproget... Men fortsætter du med at skrive, så bliver det snart bedre! Overvej også strukturen i dine indslag. Du starter med at skrive, at ingenting er sikkert osv. Men hver sin smag naturligvis.

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feed-back :)

Ja, jeg håber også når jeg får skrevet nogle flere indlæg så finder jeg en bedre sproglig rytme. På den måde jeg har prøvet at bygge det op er at jeg starter med en påstand som jeg så underbygger ved hjælp af resten af teksten. Jeg prøver som sagt at gøre teksten så simpel som muligt og springer tekniske detaljer over. Jeg håber at det lykkes uden at læserne føler jeg snakker ned til dem. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes okay blog indlæg

få gerne et par billeder på siden det giver liv og læse lyst at læse teksten .

jeg kunne godt tænke deles lidt mere op med især h2 underoverskrifter og husk ved seo teksten bedste h3-h4 h5 og tekster mindst 500 ord seo korrekt nemmeste nå hvis hele teksten god seo venlig så husk de h2 h3 

der er ingen meta beskrivelser på siden lav dem på 120 tegn til 160 tegn titler ideelt meta 40-60 tegn og aldrig over 68 tegn 

sociale medier god ide få en del like knap facebook og links jeres facebook fanside og få google plus på siden.

lav i menuen en side om dig og kontakt blogger lig der en kontaktformular.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael har lidt vaeret inde paa det.
Jeg kan godt anbefale at laere "basis HTML" saa du kan "formatere" dine teskter korrekt med headings, lists, quotes etc.
Hvis du bruger WordPress' WYSIWYG-editor, saa kan jeg faktisk ikke helt forstaa hvordan du har undgaaet det. :-)
Men det er altid godt at vide hvad de forskellige tags goer, hvilket ogsaa goer, at du kan bruge text editor til at rydde op i koden eller saagar bruge den som default editor.

W3Schools er maaske lidt old school/retro, men jeg synes nu stadig at det holder godt - http://www.w3schools.com/html/default.asp (HTML tutorial)

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for feedback :)

Jeg har indsat nogle billeder i artiklerne nu for at bryd teksten lidt. Det er dog svært at finde gratis billeder som man må bruge inden for emnet.

Ja jeg har ikke fået set så meget på seo optimering, reklamer samt integration med andre sociale medier endnu. Til at starte med vil jeg fokusere på at have noget indhold som brugerne vil finde interessant, så de vil komme tilbage igen. Når jeg har noget indhold jeg vil være bekendt, vil jeg prøve at være mere aktiv på disse områder :) 

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Jeg kender til HTML, CSS osv. Jeg har dog valgt at gå mere op i indholdet først, i stedet for at sidde og bruge kræfterne på små tilpasninger i HTML koden. Men det kan være jeg skal gå koden efter hvis du mener at det vil hjælpe. Jeg har brugt den indbygget editor i Wordpress, men al teksten er skrevet i en normal texteditor og kopieret over. Nok derfor den ikke har indsat de rigtige tags :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpelt:

Hej Mikael

Tak for feedback :)

Jeg har indsat nogle billeder i artiklerne nu for at bryd teksten lidt. Det er dog svært at finde gratis billeder som man må bruge inden for emnet.

Ja jeg har ikke fået set så meget på seo optimering, reklamer samt integration med andre sociale medier endnu. Til at starte med vil jeg fokusere på at have noget indhold som brugerne vil finde interessant, så de vil komme tilbage igen. Når jeg har noget indhold jeg vil være bekendt, vil jeg prøve at være mere aktiv på disse områder :) 

lav dog de h1 og h2 h3 i hver indlæg det går da maksimalt 1 minut ekstra hver indlæg , at vil rette hele siden igen for at spare 1 minut hver gang poster indlæg nu og her ,  det forstår jeg ikke det betyder jo også færre besøgene fra start af fra det organiske resultat 

h1 h2 h3 gør også teksten mere overskuelig og mere læsevenlig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Simpelt:

Jeg har dog valgt at gå mere op i indholdet først


At gaa op i indhold er ogsaa at bruge formatering (overskrifter og "bullets") naar det er noedvendigt, det er vil goere laeseoplevelsen bedre. :-)

Du kan komme rigtig langt ved at bruge; headings (h2,h3 osv.), em, strong, samt ol og ul. De kan alle goeres direkte fra editoren (99% som i Word).

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg smidt nogle h2 tags på mine underoverskrifer på siderne og også indsat en enkelt ul.

Jeg vil prøve at gøre det fremadrettet imens jeg skriver så jeg slipper for at skulle gå en masse tekst igennem igen. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)