Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør i århus søges til små opgaver ???

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der lidt håndøre i det ;) Vis du magter opgaven ???? alt efter hvor meget programmet sælger ?? har mange fede ideer 

Kontakt Mig og vi kan snakke om tingene

Kh Kenneth

Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende mig et eksempel over hvad du har brug for?

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth,

Det er lidt uklart hvad opgaven(erne) er??? og hvornaar du stiller og ikke stiller spoergsmaal...??
Hvis du leder efter en freelancer til en opgave, saa burde nok slaa opgaven op - der er godt 10.000 freelancere og uden tvivl en del dygtige udviklere.
http://www.amino.dk/freelancer/

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Programmør? Er du klar over, hvor bred en betegnelse at det er? :)

Måske du burde beskrive opgaverne lidt nærmere. Især hvilket kodesprog du mangler en programmør til. 

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg er klar over det ;) og der for skriver jeg ud i æderen , jeg har selv taget grund uddannelsen i java c++ og har haft en internet cafe så lidt har jeg smagt på det :) cool ikke

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt ja måske skulle jeg nok det men jeg har brug for at høre hvad sådn en programmør skal ha for min lille opgave og måske er den måske ikke så lille alligevel der skal jeg bare høre om det kan lade sig gøre ( selveføledig kan det det vis man er hård nok til sine ting :)og hvad det vil koste og evt en slags provision løn alt efter hvor meget man kan sælge ????? håber at du kan forstå ???

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Webhotelmatch.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Knj80:

fedt ja måske skulle jeg nok det men jeg har brug for at høre hvad sådn en programmør skal ha for min lille opgave og måske er den måske ikke så lille alligevel der skal jeg bare høre om det kan lade sig gøre ( selveføledig kan det det vis man er hård nok til sine ting :)og hvad det vil koste og evt en slags provision løn alt efter hvor meget man kan sælge ????? håber at du kan forstå ???



Hvis du ikke har styr paa stoerrelsen af opgaven, saa burde du nok forklare opgaven, saa en mulig kandidat kan vurdere og eventuelt komme med en pris (det er vel en pris du er paa udkig efter).

Jeg kan godt give dig en pris paa 35.000 DKK for opgaven - kan du bruge det til noget?

Få 3 måneders gratis webhotel med vores UnoEuro kuponkode samt find viden og guides om webhosting

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Darkseid skal nok ligs stykke lidt samme 

Tilmeldt 14. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kun 35 000 kr cool er det i ordten at jeg vender tilbage til dig skal lige forhør andre ????

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er dette her dog et useriøst emne... -.- og det forsætter bare hele vejen igennem.

Knj80, folk tager pis på dig, fordi du skriver ligegyldige og ubrugelig information.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)